Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Die laatste is qua idee niet nieuw natuurlijk, maar wel nieuw bij de appie

1 like

Wat een jeugdsentiment die laatste!

3 likes

BN BN tutu tududu!

18 likes

Die van de Lidl vind ik wel heel erg lekker, niet zo zoet en minder artificieel van smaak. Misschien een aanrader voor jou?

1 like

Nou ik krijg er eel een lach van op mijn gezicht hoor :see_no_evil: 22 of niet

1 like


de prijs vergeten :sweat:

1 like

In de categorie ‘niet nieuw maar wel nieuw voor mij’, dit chocoladetaartje van de Jumbo:


Zo blij dat ik dit ontdekt heb, ik dacht dat het van binnen alleen maar cake zou zijn maar er zitten een soort klonten zachte chocola in en ook nog harde stukjes chocola, echt superlekker. 10/10, m’n vriend en ik kopen ‘m inmiddels bijna elke week wel een keer. Ik vind het lekker als ie uit de koelkast komt en de chocola aan de buitenkant hard is, mijn vriend vindt ‘m lekkerder warm uit de magnetron.

10 likes

Deze hadden ze vorig jaar ook in kleine cakjes, echt hemels :heart_eyes:

1 like

Weet iemand of dit als het chocomoussetaartje van de AH smaakt? Ik koop dat niet omdat er gelatine in zit en volgens mij is dit taartje van de Jumbo zonder gelatine…

Ja deze is lekker!! Echt één van de beste supermarkt taarten (samen met de rijstevlaai met chocolade van de Appie).Maar mijn favoriet blijft de chocolade/mousse taart van Marks&Spencer.Helaas is de winkel al een tijdje weg uit Amsterdam.

:pleading_face::heavy_heart_exclamation:

1 like

Gister als ontbijt genomen en ff beetje opgeleukt met wat kwark en cranberry.Aanrader! Echt super lekker.Ligt ook niet ‘zwaarder’ op de maag dan de normale versie,10/10!

3 likes

Jhaa echt zo jammer :sweat: vond dat een hele leuke winkel om nieuwe producten te neuzen

1 like

Ja ik baal er ook van dat M&S weg is uit Amsterdam :weary: die taart heb ik nooit geprobeerd maar had wel een hoop andere favorieten

1 like

Vegan vlammetjes! Bij de Jumbo

11 likes

Iemand deze al geprobeerd? Ben benieuwd wat voor kruiden er in de cake zitten. Bij indisch denk ik aan pandan of anijs, maar kon het niet uit de ingrediëntenlijst afleiden.

4 likes

Een Indische cake is een vrij compacte, minder vette cake met een niet echt uitgesproken smaak. Beetje lastig uitleggen haha, ik vind het zelf namelijk wel lekker! Ik vond deze review die het wel duidelijk beschrijft: http://keukensprookjes.blogspot.com/2013/03/review-lindemulder-indische-cake.html?m=1

3 likes

Als ik het plaatje zie denk ik dat deze ongeveer hetzelfde is als die Indische cake in die rode verpakking.
Ik vind die zelf erg lekker, smaakt soort van fris, maar er is helemaal niets indisch aan. Volgens mij vonden ze het ooit gewoon een interessante naam. Het is inderdaad een moeilijk te omschrijven smaak zoals @Spillthetea ook zegt

2 likes

Volgens mij is deze niet nieuw maar het ging laatst in dit topic over “nieuwe ontdekkingen” en deze heb ik dus nooit eerder gekocht maar dit is lekker :dizzy_face: blijf maar eten
Bij Xenos gekocht

5 likes

Ie is heel pittig? Ik twijfelde om mee te nemen.
Heb toen dropsmaak meegenomen maar die was echt goor