I know maar die vind ik om de een of andere reden niet lekker
Ik zag 'm voor het eerst hier:
Later als ik een groter huis heb, met een bijkeuken (oh droom), dan lijkt het mij wel wat.
Vooral veel met optimel, ingeblikt fruit of koffie, heb m echt pas net dus nog niet super experimenteel maar daarna sausje erdoor en koekjes kruimelen en het is net echt
Mocht je een Plus in de buurt hebben: daar is de Ben&Jerryskomende week 50% korting. De normale prijs is inderdaad belachelijk veel
Volgens mij niet heel nieuw maar ik kende het niet, ik at het toen ik vannacht dronken thuiskwam na een feestje en dat was 10/10
Ik heb geen idee of dit nieuw is. Maar inmiddels begrijp ik erg goed, waarom dit product met veel korting in de Hoogvliet lag:
Expectation
VS
Absoluut geen aanrader🤮
Waar heb je die vandaan? Ik zoek ‘m al lang maar ik heb de vega variant nog nooit gevonden Het lijkt me zo lekker!
Wat erg
Sorry maar ik vind dat je dit best wel had kunnen verwachten
Ik ga stuk.
Maar zitten er geen sausjes bij?
Mijn verwachting was al zeer laag, maar dit had ik echt niet verwacht. Het komt letterlijk niet eens een klein beetje overeen met wat er op de verpakking staat
Hahahahaha wat ontzettend goor
Picnic! Maar jumbo schijnt ze ook te hebben
Thanks! Ik ga binnenkort eens kijken. Ik heb hier echt al maanden zin in
Hahahaha die kromme frikandellen hahah
Op de verpakking lijkt het ook alsof het niet hele frikandellen zijn maar halve ofzo, en dan zie je de realityfoto met 5 frikandellen erop gepleurd hahaha
Smaak was niet verkeerd… maar het werd niet knapperig inde airfryer, ook al werden sommige randjes zwart…
Roken erg lekker! Smaak van de kaas was weinig aanwezig…maar dat zou ook kunnen doordat ik de brioche net iets te lang gebakken had
Courgette & rondo’s aubergine
Ik vind deze echt goor qua structuur. Zo’n gemiste kans dat de vulling niet van vega gehakt is maar van linzen en champignons
Ik moest ook echt even hardop lachen. In die pizza is echt 0% moeite gestopt om hem enigszins aantrekkelijk te maken.