Nieuwe producten in de supermarkt #4

Dit vond ik er inderdaad smerig aan. Zo’n vreemd mondgevoel. Nee, geen succes

2 likes

Vind de aardbeienvariant wel erg lekker. Wilde de stoofpeertjes ook proberen maar sla nu maar even over.

1 like

Daar doe je verstandig aan. Hier in huis vinden we dat stoofpeertjestoetje vies.

2 likes

Heeft iemand de AH Excellent Cheesecake gezouten karamel al geprobeerd? Die ziet er zo lekker uit en doet me denken aan die goddelijke Gu-toetjes.

2 likes

Nee maar ik heb ze even opgezocht en ze zijn vega!! nu moet ik het wel proberen. Dit voegt niks toe ik deel gewoon graag dat het vega is

6 likes

Review: ik vond ze niet zo lekker helaas. De witte cheesecake laag vond ik erg zurig en niet lekker bij de chocola passen. Toen ik de bovenste chocolaladelaag er af had gegeten vond ik de rest wel lekker samen.
Mijn vriend vond m wel lekker trouwens.
Maar door het zure was het niet zoals ik gehoopt had

2 likes

Ah ik wilde net die speculoos trifle halen voor kerst. Laat toch maar zitten dan haha. Nu maar gewoon stoofpeertjes met chocolademousse. Ook goed :+1:

5 likes

Dat waren de trifles, dit is een andere soort.

2 likes

Een mosterd na de maaltijd tip🙈

Deze vond ik heerlijk, goede volle romige chocoladesmaak, een laag die je licht moet breken en een cheesecakelaag die goed in balans is qua structuur en zoetheid

Vorige week in de aanbieding voor 1,99 :sweat_smile:

Deze balletjes naar kennelijk “nieuw” recept vond ik niet lekker, in eerste instantie een wat flauwe smaak met een vieze nasmaak :pensive:

5 likes

Volgens mij geldt dit voor bijna alle feestdagenproducten. In tijdelijke shit wordt minder aandacht en geld gestopt. Geldt vaak ook voor limited editions van make-up merken.

4 likes

Nou, wel even een shoutout naar deze choco balletjes. Zelfde als die gekleurde met pasen, maar dan wat groter. Heeeeerrrlak in vanille vla of op een wit broodje met roomboter.

14 likes

JAAHAA, bijna alle, Ludo, bijna.

2 likes

Iemand ervaring met deze?

Heb het net gekocht omdat ik traditioneel op nieuwjaarsdag ontbijt maak voor iedereen maar er zitten wat vegans/vega’s tussen. Heb t zelf nog nooit geprobeerd en het lijkt nieuw. Is het te doen of kan ik beter een andere halen?

4 likes

Wie weet of de diepvries churro’s van aviko lekker zijn? Ik heb een airfryer

2 likes

Ik heb deze in de pan gemaakt en daar bleven ze heel slap in. Vorige week nog een poging gedaan in de airfryer en toen werden ze heerlijk knapperig! Ik denk dat je hetzelfde effect in de oven kunt bereiken. Maar ik zou ze dus niet in de pan doen

3 likes

Ik eet deze echt super vaak uit de airfryer! Meteen even door kaneel suiker halen :heart:

1 like

Ik vond ze heel zout :pensive:

1 like

Oh Nice! Ik heb wel een air fryer tot mn beschikking dus dat ga ik dat proberen

5 likes

Ja! Beetje poedersuiker er bij en als je hebt wat Nutella opwarmen om in te dippen :heart:

4 likes

Ah top dan ga ik ze halen!

2 likes