En met de huidige aanbieding het proberen waard. Ik ga ze meenemen.
Oh ik hoop dat ze lekker zijn! Ik hou juist wel van groenten als âvervangerâ/burger maar de weinige die er zijn, zijn meestal niet zo lekker.
Een beetje speculoos pasta smelten in de magnetron en dan de churros erin dippen. Zo lekker
Ik eet deze nu op volkoren kaiserbolletjes met wat rode pesto & extra mozzarella erbovenop, echt een aanrader!
Die met courgette en aubergine vind ik vooral erg lekker van smaak. Heeft een beetje ook iets van tomaat oid erdoorheen dus je hebt echt zoân âItaliaanse gegrilde groentenâ smaak (weet even niet hoe ik dit beter omschrijf haha)
Die spinazie met erwtjes is ook lekker, alleen ben ik zelf iets minder van de erwtjes dus die andere vind ik dan lekkerder. Smaakt echt heel erg naar geroerbakte verse spinazie ook wel (goh), de kaas proefde ik niet zo terug.
Maar met deze aanbieding zou ik ze zeker kopen, echt een goede lunch zo!
Ik wil ze deze week ook halen bij de appie
Ik vind dit geen aanrader
Had ze in de air fryer gedaan en ze waren goed knapperig (rauw zijn ze slijmerig), maar de smaak was heel meh. Niet vies maar voegde echt niks toe aan de eieren.
Volgens mij is dat gewoon de Milka Chips Ahoy! zonder de merknaam. Heb alleen geen oude chips ahoy meer om echt mee te vergelijken.
Oh goeie. Ja die heb ik nooit gehad dus legde de link even niet. Ik moest wel drie keer kijken of dit niet de Oreo was. Wat een irritante zelfde verpakking.
Ik las, fietste en eet nu de pompoen pastinaak versie. Uit de aifryer echt heeel zacht maar wel lekker!
Jaa dit is de oude chips ahoy, had deze vorige week nog
Fijn! ik hoop dat ik ze ook knapperig kan bakken
Meer saus meer beter, maar dit lijkt bijna een hele vroege 1 april grap.
Hahaha dit eet oprecht heel chillđ heb het wel eens in een restaurant gehad
Ligt over een tijdje in de op=op bak met korting.
Dit bestaat al van Lamb Weston, is lekker! Misschien extra crispy door de extra ârandjesâ ofzo haha
Ik kwam het deze weer voor het eerst tegen. Als pompoen en pumpkin spice fan en vind ik dit echt vies.
Het leven is duur dus het bakje gaat op maar ik ga het nooit meer kopen.
Het is zo zoet en kameelachtig.
het is ook pumpkin spice en niet pompoen?
Ik denk dat een kameel in hummus inderdaad niet lekker is.