Super fijn! Klopt het dat ik je geen persoonlijk bericht kan sturen?
Ik heb ze in B en W niet gezien helaas
Jammer maar wel bedankt voor het kijken! Kennelijk in deze regio niet zo geliefd… in H wel ooit gehad…
Ja wat dat betreft ik vind de service van de Jumbo (tenminste hier) in vgl met de AH niet best😅
Haha dat zou wel een mooie zijn
Oh jongens, dìt is chill. Nieuw voor mij, maar bestaat wellicht al langer. De mix is heerlijk en niet te zout. En waar ik een zak borrelnoten altijd in 2 avonden opeet, neem ik met zo’n emmer veel kleinere porties haha, misschien omdat onbewust weet dat ik m niet in 1x kan bingen
Niet helemaal zeker of ze daadwerkelijk nieuw zijn, maar kent iemand (een van) deze? Klinkt wel heel goed en ben benieuwd!
Zijn er al een tijdje, maar de protein versie was wel nieuw voor me. Heb nu 1 zak op en vind ‘m best lekker. Goed crunchy, veel noten en zaden/pitten. Ik vind andere merken mss wel nog lekkerder, maar ik vind deze heel erg fijn qua voedingswaarden. Ik doe een beetje aan krachttraining, maar wil niet aan de eiwitshakes etc en dit soort kleine dingen helpen me om aan mijn eiwitdoel te komen.
Toevallig gelijk in Mijn Bonusbox 1+1 dus dan is de prijs ook wat leuker. Geen idee of die aanbieding regelmatig komt (heb ik wel met andere producten).
Ja fijne voedingswaarden wel he! Thanks voor je review Zijn ze een klein beetje zoet ondanks het niet bevatten van suiker of helemaal niet?
Ik vind ze lekker! Vooral de toevoeging van noten/pitten/zaden. Hangt er wel een beetje vanaf wat je gewend bent/wat je verwachtingen zijn. Ik vind het wel gezond smaken haha, echt anders dan cruesli enzo (logisch wel).
Ja dit, ik vond het wel oké, maar echt te gezond smaken en ik eet vrij zure yoghurt dus vind het lekkerder om iets gezoete granola te hebben (heb standaard de Dorset Honey). Heb het 1 keer gekocht en niet weer in ieder geval.
Mwah, zoals @Dr.Watson zegt het is zeker geen Dorset (ook een favoriet hier, Eat Natural of Jordans vind ik ook fijn). Maar ik eet ook regelmatig vanille, bosfruit of aardbeienskyr en daarin vind ik het echt lekker. Dan komt het zoete van de yoghurt ervoor in de plaats. Bij zuurdere kwark zou ik een ander pakken denk ik, en soms gooi ik er zelf nog die extra pure grote hagelslag erbij van De Ruijter.
En dan te bedenken dat ze voor zo’n gezonde smaak ook niet veel gezonder zijn dan andere soorten muesli.
Ik heb toevallig afgelopen week verpakkingen
bekeken in de Appie omdat mijn vriend kcal wijs iets gezonders wilde dan wat hij nu eet en toen had ik deze zakken ook in mijn hand, maar echt veel verschil maakt het niet. Sowieso is muesli/cruesli dan natuurlijk niet meest kcal arme optie, maar we wilden even kijken of er veel verschil tussen zat.
Ja, al moet ik zeggen dat de proteïne versie daarop wel echt de uitzondering is, tenzij je heel erg op je inname van verzadigde vetten moet letten trouwens. Dat is het enige wat echt hoger is, verder wel 10 gram meer vezels en 10 gram meer eiwitten dan vergelijkbare producten, en gemiddeld 15 tot 20 gram minder suiker.
Die andere smaken hebben dat niet volgens mij, en heb ze daarom ook laten liggen, daar doe je niemand een plezier mee.
Edit: o wacht je hebt het over kcal, daar let ik dan weer minder op als het voedzamer, want minder kcal is niet per se gezonder.
Zag dit laatst voorbij komen in het topic:
Erg lekker! Ik koop in vervolg deze.
Deze is van de lidl toch? Die heb ik ook volgens mij en is net zo lekker als de echte heksenkaas!
Jumbo haha maar ik proef geen verschil
Oh! Haha, nouja die van de lidl idem dito dus:
Ga ik de volgende keer testen!
In Duitsland gekocht, maar kan je skippen, want smaakt naar niks. Echt teleurstellend, want hij is wel volvet, en meestal is dat een goed teken. Heb nog wel de Heinz mayo vegan aioli liggen, hopelijk is die wel beter.
Ik vind die nieuwe vega oven frikandellen van ah niet echt lekker, al die vega frikandellen smaken allemaal hetzelfde maar het smaakt totaal niet naar frikandel.
Ga van de rest uit het pak wel frikandelbroodjes maken