Ik vond zelf die van de plus wel heel lekker , zeker in vgl met beckers al geprobeerd?
Weet niet zeker of deze al gepost zijn, ik heb de pepernootbolletjes gekocht. Twijfelde tussen deze en wafelstukjes, die probeer ik volgende keer. Recensie volgt na morgenochtend haha.
Ik vond de wafelstukjes echt beetje ‘oud’ smaken, echt slof. Brownie bites waren volgens mij best lekker, maar is wel al maanden geleden dus zeker weten doe ik het niet meer haha.
Ja wij hebben ze alle 4 gehad maar als je het niet binnen een week consumeert smaakt het heel oud/taai/muffig.
Nee nog niet! Zit hier helaas geen plus in de buurt maar wie weet dat ik ze ooit ergens kan krijgen
Oh daar heb ik totaal geen last van. Die speculaas bolletjes heb ik al een paar pakken van gegeten.
Maar zijn die speculaasbolletjes niet hetzelfde als schuddebuikjes?
Nee er zit chocolade om. Echt super lekker
Weet niet of deze al gepost was: ben & Jerry’s peace pop. Ik vond m echt vies. Chocola was zacht? De koeklaag veel te dik en het ijs matig. Ik was echt teleurgesteld
Had me er iets anders bij voorgesteld:see_no_evil: dit zijn gewoon maltesers aan elkaar
Oh ik vond dat niet eens, maar gewoon biscuit met chocola. Lekker hoor, maar herkende geen malteser.
Heb ik wel eens gegeten, vond het mwah. Maltesers zijn veel lekkerder
Nu wil ik maltesers
Ja, ik ook! Maar ook die biscuits, moet ze toch even testen eh
Ja ik ook, kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niet lekker zijn
Ik vind ze heel lekker!! En makkelijker als portie want een zak maltesers eet ik in 1x
Ligt al best lang bij de Action.