Deze is lekker idd! Alleen in het echt zit de verpakking ongeveer half zo vol ![]()
Bulgogi veggie bibimbap (bij de verse sushi). Niet goedkoop, maar erg lekker!
Die idd! Ze hadden ook lekkere risotto, maar geen idee of die er nog is, ik kom niet zo heel vaak bij de AH en ik koop ook niet zo vaak magnetronmaaltijden. Oh en als je niet per se aan de magnetron gebonden ben maar wel een kant-en-klaarmaaltijd wil: Lazy Vegan en Iglo hebben ook lekkere dingen in de vriezer.
Ik vond de vegan kipkerriesalade van Johma lekker! Enige verschil tov de ‘normale’ is dat daar best wel grote stukjes kip in zitten en bij de veganversie was dit veel fijner gesneden. Maar verder echt precies zoals je hem zou verwachten. 8/10.
Ik wil binnenkort een bestelling plaatsen bij Crisp. Wat zijn daar nou de echte aanraders? Naast de croissants natuurlijk
Is dit nieuw? Heb t gekocht en echt…een zieke sadist die dit op z’n geweten heeft. Zo. Goor!!!
Net hoestdrank.
De Mojito versie is ook echt alsof je zeep drinkt.
Die had ik toevallig gisteren omdat er een 35% korting sticker op zat. Ik was vergeten dat ik hem al eens eerder geprobeerd had maar ik vind die vega kipstukjes erin zo droog en goor. ![]()
Ik heb pas 2 keer besteld volgens mij, maar als je van appelcider houdt vond ik de Galipette echt een aanrader, ook de 0,0. Echt lekker en niet zo zoet.
En lekkere kaasjes, worst van Brandt & Levie. Maar heb er dus vooral lekkere borreldingen gekocht haha.
Oh nee die vind ik juist lekker!
Zijn ook nog 2/ 3 andere nieuwe repen! Ook iets met discodip dacht ik en eentje met pretzel.
Pretzel is er toch al langer?
Ja, maar volgens mij andere samenstelling. Moment ik zoek ‘m even op.
Edit: deze dus! De oude was donkere melk pretzel toffee als ik het me goed herinner.
Kaas-uienbrood met tijm, afbakbrood van Jordy’s bakery, vegan kipstukjes, verse ravioli, padronpepers, acai puree, yoghurtijs met bosvruchten, boerderij gatenkaas…
Binnenkort maar weer eens bestellen ![]()
De kombucha, qarc framboos koekkruimels, vegetarische lasagne (vriezer), had ook hele lekkere fuji appels vorige keer.
Ook tofu pops besteld maar nog niets mee gemaakt, als iemand een tip heeft voor recept?
Ik heb nog nooit van tofu pops gehoord, maar als ik naar een foto kijk zijn het gewoon tofu puffs als ik het goed heb? Gefrituurde tofu, dat beetje sponzig is?
Ik vind dat zelf echt heel erg lekker in laksa en andere (noedel)soepen (dan neemt het echt die bouillon op). Maar gestoomd of roerbakken met lekkere saus is ook lekker. Als je zoekt op tofu puff recipes vind je best veel.
Thanks! Op tofu puffs zoeken helpt enorm. Laksa kende ik ook nog niet maar lijkt me heerlijk