Waar in de winkel staat dit?
Ik had het besteld bij mijn boodschappen dus weet ik niet zeker, volgens mij las ik bij wateetjedanwel dat het bij de vleeswaren ligt
Edit: ja dit zegt zij: “Je kunt het vinden in het schap met vegan gekoelde plakjes worst voor op brood en dergelijke”
Er is wel duidelijk verschil tussen toch?
Dat de vega meer donkere ragout met sliertjes heeft en de gewone is licht grijzig met echt brokjes vlees.
Bedenk me alleen nu dat dat vooral aan de binnenkant is. Misschien bedoel jij juist van buiten. Dat zou wel chiller zijn inderdaad. Want nu kom je er pas achter als je een hap hebt gehad (wat mij vorige keer overkwam).
Ik heb m gisteren ook gehad en hij was wel kroketterig maar minder lekker dan de vorige keren vond ik? Smaakte een beetje anders
Vooralsnog alleen bij Plus en Jumbo
Mijn favoriete burger die niet naar vlees smaakt is deze: AH Champignon Italiaanse burger bestellen | ah.nl Die van de Lidl is ongeveer hetzelfde trouwens.
Die zijn niet nieuw maar idd echt zooooo lekker! Heb ze vorig jaar voor het eerst op en liggen alweer in de kast hier.
Vond hem ook erg lekker!
Bedankt voor de tip! in hoeverre smaken deze naar champignon?
Behoorlijk wel!
Ah dan is het misschien toch minder voor mij
Ik houd juist weer wel van wortel, bonen, erwt, broccoli, bloemkool
Best wel, het is echt wat de verpakking zegt, champignon, kaas en pijnboompit
Dan waag ik me er toch maar niet aan🙈
Lekker maar zo erg duur, er zit nog geen 100 gram in zo’n zakje.
Bij de Turkse super hier kun je zelf losse paddenstoelen pakken en 9 van de 10 keer worden portobello’s aangeslagen als champignons omdat de medewerker dan geen idee heeft. Vind ik ook niet erg haha.
Yes vivera blijf alles ff uitbrengen vlak voor de jaarlijkse vega week waarin alle vivera 1eu is bij plus
Zooo deze ziet er echt goed uit, hoop dat ik hem gauw kan vinden. Vgm is die nutri score op je plaatje iets van de AH dus dan ligt hij daar ook gok ik
Ben sowieso blij met veel nieuwe vega(n) dingen de laatste dagen, vond het al zo saai dat er een tijdje niks nieuws was om te proberen. Ik heb voordat ik stopte met vlees eten nooit carpaccio op dus ben heel benieuwd hoe die smaakt