oeeee
Hahah die ‘wel even opwarmen’ op de verpakking, thanks voor de tip Vivera!
Welke??
Laten we hopen dat het is omdat ze een nieuwe verpakking ofzo hebben, anders ga ik huilen.
Dit is helaas al een hele tijd zo ![]()

Om aan te sluiten bij de vega(n)golf
Voor mij nieuw! Net gezien bij de jumbo.
Was prima, maar zou m niet nog eens kopen. Zat wat licht zurigs aan
Die van goodbite is wel heel lekker!
Niet nieuw maar ik zag deze bij Kruidvat. 9,5/10 omdat er soms wat harde stukjes in zaten waar ik bijna mn tanden op heb gebroken
maar zoooo lekker
Deze is best klein en duur, kan ook van harte de versie van Chio aanraden! Die heeft een iets grotere zak en is iets minder heftig maar net zo lekker!
Deze zijn favoriet! 1+1 bij Appie trouwens deze week.
Ik vind die van Chio juist echt zo een net te sloffe smaak hebben, typisch voor van die voorverpakte popcorn. Mss lag dat aan mijn zak.
Vandaag dus maar eens zelf amandelpasta gemaakt, kost geduld en stroom maar dat kan zeker uit voor dat potje van BioToday die 7 euro kost😅 toch hoop ik dat die van het huismerk weer terugkomen
Ooo ik ben benieuwd naar de frikandel burger, tot nu toe vind ik alles vega wat frikandel voor moet stellen tegenvallen dus hopelijk is het wat
Ik wacht nog steeds op een burger die niet zo zurig of naar rookaroma oid smaakt en niet “sappig” maar knapperig is🙏
En ook alles wat frikandel moest voorstellen vond ik te zurig ![]()
Wat zijn een beetje fijne vega magnetron maaltijden (van de Appie)?
Ik vind het zo jammer dat alles wat er oké uitziet met vlees is, maar ik vind het ook moeilijk zoeken.
Die stoommaaltijd van pasta met pesto en roomsaus is echt TOP
Die vitaminwater hierboven noemt inderdaad! De vegetarische rode curry magnetronmaaltijd vind ik ook wel lekker voor een magnetronmaaltijd