Nieuwe producten in de supermarkt #4

Daar kom ik nooit uit voorzorg😅

Stuur je vriend naar het tankstation.

2 likes

46 likes

Prachtig!

2 likes

Is deze nieuw? Was laatst in een Belgische supermarkt en daar hadden ze een hele berg van deze ineens. In de Nederlandse supermarkten ben ik hem nog niet tegengekomen.

Anyway, heb de zak net eindelijk opengemaakt en ik moet zeggen: het smaakt heel prima. Zeker in combinatie met salsa. Guacamole smaak is niet heel overheersend maar je proeft wel iets anders dan normale doritos.

4 likes

Gelukt?:see_no_evil:

Nee, nog niet! Maar ga ik nu wel doen na jouw post. Zijn ze erg pittig?

1 like

Ja ze zijn al op :pray:t3:

9 likes

Deze zijn er al best een tijdje, denk begin dit jaar of vorig jaar. Ik vond ze idd niet echt naar guac smaken.

Ben eigenlijk alweer vergeten waar ze wel naar smaken haha.

Dit lag bij de action vandaag. Niet meegenomen haha

Oh echt? Dan lopen ze hier wel echt heel erg achter want bij geen enkele supermarkt in mijn buurt hebben ze hem. Maargoed we hebben hier ook maanden moeten wachten op de lays restaurant flavours dus misschien is er nog hoop :sweat_smile:

12 likes

Update: Veel te lekker. Smaakt echt naar mini chocoladekruidnootjes en daarom giet je opeens de inhoud in je keel in plaats van een boterham. Echt heel lekker maar ik ga dit niet meer kopen haha.

4 likes

Dag 4 en ik ben op de helft! Helemaal prima inderdaad :joy:

2 likes

Is dit nieuw? Had het nog nooit gezien. Wel paar meegenomen, ziet er lekker uit

3 likes

Ik heb deze laatst op, had het door m’n salade gedaan. Best prima, zou er alleen geen extra zout ofzo over heen doen. Had ik wel gedaan en vond het echt te veel, terwijl ik normaal gesproken best wat kan hebben.

Het zijn gewoon die normale kipblokjes maar dan met een laffe hoeveelheid barbecue saus vind ik

Waar smaakt deze ongeveer naar, behalve naar linzen?

Ik vind de kidneybonenversie hiervan ook wel prima! Die met witte bonen moet ik nog proberen.

1 like

Oh dat klinkt goed, dankjewel!

1 like