Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ben benieuwd! Vind die watermeloenijsjes echt lekker als het goed warm is.

Weet niet of ze hier al geplaatst zijn, maar kwam deze tegen.

18 likes

Het lijkt echt alsof ik eindeloos vreet maar ik ben heel benieuwd naar alles en deel het vervolgens met anderen, nou ja hoef deze disclaimer niet eens te geven eigenlijk.
Heb nu de Spare ribs smaak geproefd, en dit is dus in principe de “bbq deep ridged” smaak maar dan re-branded. De smaak is precies t zelfde maar die crunch is echt ZIEK, die hebben ze echt verbeterd, love it! Ze zijn goed bezig bij Lays.
Vind het wel jammer dat ze de naam hebben veranderd. Barbecue klinkt toch aantrekkelijker dan Spare Ribs…vooral nu we allemaal meer vega bewust zijn.

7 likes

28 likes

15 likes

16 likes

Ik vind het wel mooi vormgegeven. Vooral hoe ze die ‘plantaardig alternatief voor’ hebben weggemoffeld.

Daar zullen de Henken en Gerda’s op de wereld wel boos om worden. Moeten ze ineens gaan lezen.

14 likes

Weet je of deze op basis van soja zijn? Kan ze niet vinden in de app.

4 likes

Cheesecake:

Tiramisu:

Mousse:

5 likes

En de cheescake glutenvrij! Halleluja
Nu nog een glutenvrije tiramisu.
En donuts

6 likes

Volgens mij was die grote zo’n wisselende special, die was er in ieder geval een jaar of 5 terug tijdelijk

4 likes

Alleen jammer dat de cheesecake niet met chocolade is…dus nog snel even die van Gü gehaald

3 likes

Die Grenze

Jumbo

Appie

7 likes

Ik zie ze trouwens niet op de site? Is de vegan taart die ze zouden krijgen er ook al? Las ook iets over creme brulee en pavlova…

5 likes

Oeh die oven kaas nuggets zien er goed uit. Tenminste t idee is leuk

5 likes

Die zijn er al wat langer maar kan me even niet meer herinneren of ik nu juist positieve of negatieve reviews heb gezien🤔

5 likes

Gewoon lekker, niet heel bijzonder verder. Ik zou een volgende keer weer de watermeloen ijsjes meenemen. Vind die het qua prijs meer waard.

7 likes

Gelijk maar even een verpakking met mini’s gehaald.
Lekker! Maar niet megasupertop ofzo. 7/10

4 likes

Oooo die kipvingers lijken me zo lekker :heart_eyes: hoop dat ik ze snel kan vinden

6 likes

Vast dit was geen hele grote jumbo :blush:

4 likes

5 likes