Ik vind Lays patatje pinda niet echt naar friet pinda smaken maar hij is op zich wel lekker. Licht pittig (heel licht) maar ik had meer pindasmaak verwacht.
Weet niet of deze al waren gedeeld maar ik zag de kipversie laatst liggen
Jammer dat er meteen weer groente in de bodem moet omdat het een vega pizza is maar ben wel benieuwd
Hij ruikt wel heel erg naar pattatje pinda, smaak vind ik ook echt lekker en wel wat saté achtig maar niet super sterk nee.
@Fenayi Ze zijn binnen! De satesaus smaak is wel lekker, maar had van mij wel meer naar satesaus mogen smaken. Volgens mij zei iemand anders dat ze een beetje pittig waren, maar dat proef ik er niet echt in terug. Overall wel oké, zou het denk ik nog wel een keer kopen als ik een keer geen zin heb in naturel.
De mayo smaak is inderdaad een beetje zurig. Ik vind het wel echt smaken naar chips met zurige mayo. Als je me normaal zou vragen hoeveel mayo teveel mayo is zou ik zeggen:
Maar bij deze chips ben ik er na 6 chipjes wel klaar mee haha
Haha bedankt voor je uitgebreide review.
Als je ze allebei hebt… Zijn ze lekker als combi? Patatje oorlog, de chips editie
Hahaha mwah, dan zou ik toch een echte bestellen bij de snackbar
Ik vind Croky satésaus lekkerder
Ik ben nu een beetje confused over die Max chips. Volgens mij vervangen deze de superchips want ik zag ze net in alle originele varianten liggen, ook ketchup en joppie.
Ja klopt inderdaad, las het op Twitter (reacties op deze post)
Maar volgens mij niet alleen naamverandering maar ook de smaak is anders
Ja want die paprika die ik had was anders. Niet minder lekker maar wat rijker ofzo.
Ja de ketchupschips ook, veel smaakvoller ofzo.
En die cheddar cheese en onion zak is ook een dikke aanrader
Ik vind de normale variant beter
Die onderste is lekker, van pompoen in de bodem proef je niks maar de combi bbqsaus en vega kip is
Ja dit stond er bij mij in de supermarkt ook bij! Dat de smokey de super ribbel ging vervangen. Maar door jouw bericht heb ik ze wel gekocht, morgen even testen of ik ze ook anders vind.
Waar gaat het heen met de wereld? Zal mij niets verbazen als die matten een sukade textuur hebben.