Ja he! Stond ik ook van te kijken!
Die Ben & Jerry’s smaken worden steeds ingewikkelder. Nadat je het gelezen hebt denk je nog uhh welke smaak is dit? Alsof iemand iets aan het vertellen is over de hond van de buurvrouw van het achternichtje van je moeders ex
Ik heb ook de lays frietje satesaus op. Van te voren dacht ik van dit wordt of heel lekker of heel vies.
Nou precies niks van dat, het smaakt gewoon best prima.
Het heeft een beetje pit maar ook weer niet. Tis weer eens wat anders maar ook weer niet. Niet vies maar ook niet echt lekker.
7/10
Oeh ik ben benieuwd naar die eerste 2! Heb nog nooit vleesvervangers van AH op dus hoop dat ze lekker zijn.
Die cakerolletjes had ik eind vorig jaar gekocht, waren wel oke.
Die cakerolletjes hadden ze met kerst ook, die met chocolade waren prima maar niet speciaal, die met framboos waren echt heel erg lekker
wow waar gaat het heen met de wereld, brownies bakken in je gourmetpannetje
Maar wel complimenten voor wie hier iets moois én lekkers van kan maken😅
Nu hoef ik dat niet meer in een mok
Ik zag dit vandaag als nieuw bij de plus
Ik heb het na lang twijfelen toch laten liggen, want hoe lekker kan dit uit zo’n zakje zijn
Ik heb dje Milkyway koekjes 2 maanden terug gekocht. Smaken uiteraard niet naar Milkyway, maar ik vond ze uit een soort nostalgie verslavend, omdat ze me ergens aan deden denken. Ik denk dus aan die Bolletje zakgeld kinderkoekjes van vroeger.
Ik mis zoveel kinderkoekjes van vroeger kennen jullie die koekjes van volgens mij de aldi die eruitzagen als jodekoeken maar dan met een gezichtje? En dan met een chocoladesmaaklaag als gezicht zegmaar en de ogen en mond van speculaas of naturel oid
Of de Samson en Gert koekjes? En kapitein koek reepjes?
De Samson & Gert en plopkoeken
de tony’s deurmatties box van deze maand:
chocokoek citroenkaramel… vies.
lekker
de nogal is te plakkerig op je tanden
vind het jammer dat de dingen in Tonys als zo vergruisd zijn. geef me grote stukken koek en noot.
Die bounty koekjes zijn echt gruwelijk lekker
Speciaal voor naar de Action gegaan, hadden ze het niet
Plopkoeken ga ik morgen halen wanneer ik naar België ga. Ik ga naar mediacite in Luik, daar ligt een delhaize. Iemand nog aanraders?