Slappe hap die cheddar & onion lays. Dat heeft amper smaak.
Mijn favo tot nu toe is de Spare ribs waarvan ik de naam nog steeds haat.
Nieuwe donuts van AH:
Fruit sensation (frambozen/custard vulling, yoghurt/frambozen glazuur).
Pistache ( pistaschevulling, gesuikerde amandelstukjes).
Ze hebben ook eentje met crème brulee en eentje met aardbei.
Wilde net proeven maar ze zijn blijkbaar nog bevroren (ze waren ze net in het schap aan het leggen).
Die bevroren hap fruit sensation smaakte wel goed. Kom er later nog wel op terug.
Fruit sensation: niet echt anders dan andere donuts met een frambozenvulling. De yoghurt proef je ook niet echt terug. Was wel lekker als dat een beetje zurig zou zijn. Gewoon lekker, 7/10.
Totally nuts: goed gevuld met pistache, sterke pistache smaak en de nootjes bovenop zijn ook lekker. Je proeft ook een vleugje chocolade dat op de bovenkant zit. 8/10.
Vind de lays mayo chips ook nogal tegenvallen. Ga volgende week die met andalouse halen denk ik.
Deze dingen van de Lidl zien er heel Cute uit maar de smaak is niet overweldigend. Overall geeft ik ze een 7,5 de ene was lekkerder dan de andere
Tja, minder verspilling maar wel meer plastic.
Is dit nog een 1 april grap?
Ze hadden ook die onderbroek toch, dan blijft Hema wel bezig met neppe producten als grap hahaha
Dit is Albert Heijn toch? (Geen idee of AH al een andere 1 april grap had)
Ik ben geteased hoor
Grapjassen een losse tompouce is €0.75
Hahaha oh! Ik link alles met tompoucen gewoon automatisch aan Hema
En zo hoort t
Klinkt lekker en makkelijker te eten. Maar inderdaad te duur en zonde van het plastic.
Niet dat dit een nieuw product is maar ik had het gevoel dat dit al jaren in de supermarkt lag? Maar ik koop nooit snoep. Vond deze iig altijd wel lekker.
Dit is er al een tijdje.
Oh haha het stond op ah.nl/nieuw, gek. Lijkt me wel lekker! Heb je ze al een keer geprobeerd?
Nee maar komt omdat het mij te heavy lijkt qua kaassmaak. MAAR ik weet dat er hier in het topic wel een review moet staan van deze chips.