Dat merk is best wel gericht op kinderen, ze hebben ook ‘gezond’ snoep, ik ben wel benieuwd, lijkt me leuk om een keer te proberen
Als die met wortel niet met melk was wilde ik het wel proberen ik ga het merk wel even googlen
Oh geen idee?
Eet je dan de pannenkoeken met zoet of hartig beleg? Lijkt mij zo raar om er dan stroop/suiker overheen te doen.
Maak je dan het beslag gewoon zoals je normaal zou doen en dan die spinazie als extra? Of ipv de melk oid? Lijkt me zo’n nat beslag anders. Ga dit wel een keer proberen, ben heel benieuwd nu!
Als je nu zegt dat jij er Parmezaanse kaas overheen zou gooien ga ik nu even kotsen.
Oh nee, ben team zoet Ook nog nooit spinazie in pannenkoeken gedaan.
Team naturel koopmanspannenkoeken met lekker aangebrande randjes
Goedzo >:(
o m g
wooooow dit moet ik hebben!!
Schijt dat het veel te vroeg is, die moet ik hebben!
Ik kwam net langs ah to go en daar lagen ze ook! Heb me ingehouden en alleen de Milka zak meegenomen. Ga vanavond proeven
Zag dat ze dit jaar ook appeltaart kruidnoten van Bolletje hebben.
Ik was niet geïnteresseerd maar naar iedereen z’n reacties wel
Die appeltaart kruidnoten wil ik ook!
Ik dacht eerst wat een gekke combinatie, maar eigenlijk vind ik kruidnoten echt herfstig en appeltaart ook dus misschien juist wel een topcombo?
De milka kruidnoten zijn trouwens goedgekeurd! Smaakte een beetje als kleine chocolate chip cookies met wat kaneel. Zou ze niet perse opnieuw kopen denk ik omdat ik de chocolademix, naturel en kokoskruidnoten van Bolletje lekkerder vind, maar wel de moeite waard om een keer te proberen.
Omg die Bastogne gaan door m’n kwark denk ik