Het is echt te vroeg voor kruisnoten, maar kon ze niet laten liggen hahaha
Heel lekker! Echt een goede combi tussen een normale kruidnoot en de smaak van bastogne. 8/10
Ik wil dit.
Weet iemand een Albert Heijn in Noord-Holland waar ze de pepernoten al hebben?
Het is de bedoeling dat de kruidnoten maandag de winkel in gaan! Sommige filialen hebben ze nu al liggen.
Thanks !!
Voor de kruidnootliefhebbers: zag net bij Livingproef dat ze bij de AH nu ook confettikruidnoten en hazelnootkruiden hebben!
Als confettikruidnoten die met zo’n dikke suikerlaag zijn, wil ik daar graag een misselijkheidswaarschuwing bij geven je denkt dat het meevalt, maar nee. Nee.
Aaahh yess. Xenos heeft ze ook al een tijdje, maar niet de stew type en die is mijn favoriet juist.
Hier lagen in de gewone AH en de xl wel van ah merk kruidnoten en van bolletje maar niet die van milka en bastogne hoop dat ze nog komen
Bij mij ook idd. Nog niks anders gespot
Het is augustus, je hebt nog een paar maanden
Hahhaa ja klopt maar nu ik ze bij andere zie wil ik ze ook
Had laatst ook een van die gekocht en mijn mond stond echt in de fik. Heb hem echt met moeite op gekregen, maar wel super lekker. Scheelde wel dat het een korte was was en niet dat het constant was of lang na bleef branden.
Im here for it
Omg
Bolletje appeltaart-kruidnoten
Oh shit die ben ik vergeten te kopen!
De Bastogne kruidnoten en de Milka kruidnoten vind ik in ieder geval super lekker!