Ja het is nu 30 geworden
Jaa die is heerlijk!! Was hier ook het eerste alcoholische drankje na zwangerschap haha
Wij waren er laatst ook van overtuigd dat de AH mini-cornetto’s had geleverd ipv de normale, but no
Nee hoor, alleen die met chocolade zijn 30. De oude normale zijn gewoon nog 35
Die met chocolade wel, de gewone zijn nog steeds 35g
Ah dat verklaart het, maar die waren eerst wel 35 dacht ik? Ik vond m echt kleiner en er zat ook veel minder chocola op.
En de chocolish zijn eruit😭
6/10. Wel lekker. Maar vond de citroen toch iets te chemisch. Na 1 koekje ook weggegooid omdat ik het de kcal niet waard vond. Zijn ze eigenlijk wel nieuw?
7,5/10 beetje muffig, want kikkererwten. Wel lekker kaassmaakje en goede portie als snack tussendoor.
Niet nieuw, maar wil even zeggen hier dat het recept waarschijnlijk veranderd is. Vond deze altijd heerlijk, maar er zit bijna geen smaak meer aan.
Die nieuwe stokbroodjes met kebab, gehakt etc. van de AH uit de koeling zijn lekker! Ik heb nu die met kip kebab en ik hou ervan.
Geen idee of het helemaal nieuw is, maar bij de Jumbo zijn nu Marshmallows zonder koeienbotten te koop. Livingproef is erover te spreken.
Weet niet of deze nieuw is, maar zag hem vandaag pas voor het eerst bij de gele supermarkt.
Vind het wel lekker. Niet te zoet. Alleen wel een rare hoeveelheid. Net te veel voor in 1x en te weinig voor twee…
Er is overigens ook nog een witte chocolade versie, maar die heb ik nog niet geproefd
Aangezien ik gerust zo’n grote bak in één keer leeg eet lijkt me dit voor mij een goed formaat
De bananenkwark van Danio is misschien een goed alternatief? Die vind ik echt heerlijk!
Alleen jammer dat het een limited edition is en alleen in de zomermaanden te koop is.
Weer Franse weken bij de Laidl! Heb beiden meegenomen, het brioche brood ga ik in het weekend testen maar de madeleines meteen getest. Zijn echt heel groot overigens, goede vulling ook (gok dat het Nutella is want het smaakt precies zo). Was een beetje bang dat ze te droog zouden zijn maar dat was helemaal niet het geval. Zeker een aanrader, ik zou zeggen 8/10.
Ik vind dit een leuk bericht in combinatie met je forumnaam.
Ik weet niet waarom, maar ik vind deze versie duizend keer lekkerder en smakelijker dan de normale choco chip.
Meer chocola? Misschien daarom?