Nieuwe producten in de supermarkt #4

image

Niet nieuw, maar wil even zeggen hier dat het recept waarschijnlijk veranderd is. Vond deze altijd heerlijk, maar er zit bijna geen smaak meer aan. :sob::sob:

1 like

Die nieuwe stokbroodjes met kebab, gehakt etc. van de AH uit de koeling zijn lekker! Ik heb nu die met kip kebab en ik hou ervan.

6 likes

Geen idee of het helemaal nieuw is, maar bij de Jumbo zijn nu Marshmallows zonder koeienbotten te koop. Livingproef is erover te spreken.

16 likes

Weet niet of deze nieuw is, maar zag hem vandaag pas voor het eerst bij de gele supermarkt.

Vind het wel lekker. Niet te zoet. Alleen wel een rare hoeveelheid. Net te veel voor in 1x en te weinig voor twee…

Er is overigens ook nog een witte chocolade versie, maar die heb ik nog niet geproefd

5 likes

Aangezien ik gerust zo’n grote bak in één keer leeg eet lijkt me dit voor mij een goed formaat :joy:

5 likes

De bananenkwark van Danio is misschien een goed alternatief? Die vind ik echt heerlijk!
Alleen jammer dat het een limited edition is en alleen in de zomermaanden te koop is.

Weer Franse weken bij de Laidl! Heb beiden meegenomen, het brioche brood ga ik in het weekend testen maar de madeleines meteen getest. Zijn echt heel groot overigens, goede vulling ook (gok dat het Nutella is want het smaakt precies zo). Was een beetje bang dat ze te droog zouden zijn maar dat was helemaal niet het geval. Zeker een aanrader, ik zou zeggen 8/10.

14 likes

Ik vind dit een leuk bericht in combinatie met je forumnaam. :smiley:

4 likes

Ik weet niet waarom, maar ik vind deze versie duizend keer lekkerder en smakelijker dan de normale choco chip.

7 likes

Meer chocola? Misschien daarom?

2 likes

Alles kleiner is lekkerder

2 likes

Behalve mergpijpen

7 likes

@LaPetiteRobeNoire Ja, misschien, het kleine koekje heeft wel een andere verhouding dan de grote versie naar mijn idee.

En klein smaakt inderdaad meestal beter :joy:

3 likes

De bokkenpootjesvariant is ook erg lekker!

1 like

Vind ik niet haha maar smaken verschillen.

6 likes

Thanks, maar ik heb helaas een notenallergie :S

5 likes

Ik vond deze juist tegenvallen, heel zoet en niet echt het idee dat er melk, wit en pure chocolade in zat.

4 likes

Ja, je moet er wel van houden, die smaak is niet voor iedereen!

1 like

omg ik moeeeeet deze proberen!!

3 likes

Klopt!!! Laat me weten wat je ervan vond