Drama heel herkenbaar dat die piepjes in je hoofd blijven zitten zelfs als je weet thuis bentā¦net als de timers van de oven /frituur etc.
Ik werkte niet bij de McDonalds, maar op een vakantiepark, maar systeem is nagenoeg hetzelfdeš
Drama heel herkenbaar dat die piepjes in je hoofd blijven zitten zelfs als je weet thuis bentā¦net als de timers van de oven /frituur etc.
Ik werkte niet bij de McDonalds, maar op een vakantiepark, maar systeem is nagenoeg hetzelfdeš
Dat laatste was vooral feest als er geen nozzle meer op zat. Dan kreeg je niet gewoon een normale straal over de machine heen, maar dan spoot het door de hele drankencel
Ben zwanger en crave ondanks (of dankzij) jullie verhalen nu echt een milkshake.
Worden die machines een beetje fatsoenlijk schoongemaakt?
sorry ik wou geen bijbaan traumas oproepen
Hahahaha ik moet echt zo hard lachen om die Maccie verhalen, zo herkenbaar. Vooral als het warm was en die klote machines weer oververhit raakten en alles overal naartoe klapte. Of als een newbie weer moeite had met een nieuwe zak siroop koppelen aan die slangen, alles lekker plakkerig en overal siroop.
@Snygg dat ligt er volgens mij aan. Bij mijn McDonaldās werd de machine elke dag helemaal doorgespoeld met 2 soorten schoonmaakmiddel, maar heb vernomen dat dat niet overal op dezelfde manier en dezelfde hoeveelheid wordt gedaan.
Oh ja die schimmel lades Dat vergat iedereen schoon te maken, dus als jij dan aan de beurt was en eraan dacht was het feest
Gelukkig komt de shake daar niet langs en is het volgens mij enkel een lube opvangbakje dat gaat schimmelen. Oh en om de week wordt zoān machine helemaal uit elkaar gehaald en worden de onderdelen zelf gereinigd. Volgens mij blokeert die hele machine ook als je dat niet doet. En verder dagelijks spoelen inderdaad, officieel zowel bij sluit als opening
Ik vind deze best lekker. Door de pure chocolade is een goed tegenhanger tegen de pennywafel-achtige binnenkant en de kokos is subtiel maar aanwezig. Het is niet een dooreetkoekje, maar eentje waarvan je een of twee neemt bij de koffie of thee.
8.5/10
Natuurlijk nooit 100% garantie, maar de machines worden dagelijks doorgespoeld met sluitingstijd en er gaat elke nacht een pasteurisatie-cyclus overheen. Kan deze cyclus om wat voor reden ook niet voltooid worden, dan kan de machine ook niet gebruikt worden. Om de week wordt de machine (wij hebben er twee, dus de ene week de ene en de andere week de ander) helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt.
Ik koop eigenlijk nooit peperkoek, maar ik ben chocolade addict, dus alles waar chocolade op/in/over zit, moet ik proeven. Zo ook deze:
Echt een deceptie. Smaakt precies zoals normale peperkoek, moest zelfs even de verpakking checken of het wel de cacao-variant was. 5/10 want peperkoek is prima maar maakt absoluut niet de belofte waar.
Het had mij verbaasd als je 1% cacao had geproefd.
Ja super droog ook
Ik zag hier reclame van voorbij komen op insta. Heeft iemand dit al eens geprobeerd?
Zit te twijfelen dit te kopen voor als ik eindelijk gebaard heb en 's middags superrelaxed in mijn hangmat in de tuin lig (as if⦠)
Ik vond die met ananas al lekker maar deze is echt hemels. Normaal hou ik niet van framboos smaakjes in frisdrank maar dit is echt heerlijk zomers en verfrissend. Had m ff in de vriezer gedaan en nu is t net een hele lekkere slushi haha.
Ik ben normaal wel van het proberen van nieuwe Baileys smaken, maar ik hou niet van kokos, dus deze sla ik even over.
Ik vind de Baileys salted caramel wel heel lekker! Die had ik ook gekocht voor na mijn bevalling haha! Wel pas na een paar weken weer zin gehad in alcohol. Weet niet zeker of dit in NL te koop is want ik had hem gekocht in duitsland.
Oeh die lijkt me superlekker! Ga ik van het weekend eens uitproberen
Jaa die is lekker! En zeker in NL te koop, sowieso bij de Makro, maar ik dacht ook bij de Gall&Gall
Ik eet altijd graag een Nakd-reep, en die hebben een nieuwe verpakking maar ik kwam er net achter dat ze nu ook 5 gram minder per reep zijn Haat krimpflatie.
Ze waren toch altijd al 35 gram per reep? Of is het nu 30 geworden?