Oh ja sorry, compleet onduidelijk. Het is idd ijs, dit is salted caramel smaakt. Er was ook koffie smaak en aarbei witte chocolade, en nog eentje die niet vega was
Ik vond het eigenlijk wel aanrader als je het geld er voor over hebt
Oh ja sorry, compleet onduidelijk. Het is idd ijs, dit is salted caramel smaakt. Er was ook koffie smaak en aarbei witte chocolade, en nog eentje die niet vega was
Ik vond het eigenlijk wel aanrader als je het geld er voor over hebt
Oehh is die nu ook in NL? (Bij Jumbo aan de prijskaartjes te zien?) Mijn moeder had die laatst in Duitsland gekocht en baalde dat ze niet in NL te koop waren. Ik ga het haar laten weten. ![]()
Op mijn werk krijgen we heel vaak Merci als bedankje, na 12 jaar kan ik geen Merci meer zien. Maar deze wil ik dan wel eens proberen!
Ja bij de Jumbo inderdaad! ![]()
Dit lijkt me echt niet lekker (maar ik houd dan ook niet van fruit met chocola) ![]()
Het ziet er op de verpakking al chemisch uit ![]()
Voor iedereen die die onderste lekker lijkt: haal eens een pot ajvar (bij de Turkse supermarkt en ook AH tegenwoordig), 10x zoveel voor hetzelfde geld.
Ik vind eigenlijk de combinatie chemisch fruit en chocolade vreselijk, maar dit ziet er wel heel leuk uit ![]()
Hoe kan ijs niet vega zijn?
Oh, smerig. Ik lees wel verpakkingen, maar kan me voorstellen dat mensen hier overheen kijken. Je verwacht het ook niet in ijs, in tegenstelling tot producten waar vaak gelatine in zit zoals drop en zo.
Staat bij deze gelukkig nog wel op de voorkant maar snap echt de collageen hype niet. Hou die shit lekker uit eten. Vraag me sowieso af of iedereen die wel bewust extra collageen neemt, ook echt op de hoogte is van wat het is.
Vind ik eigenlijk ook met toegeviegd eiwit en hoe schadelijk dat kan zijn voor je nieren😅
Dat is een mythe dacht ik
Hier is vanuit de voedingswetenschap het laatste nog niet over gezegd. Voor mensen met een nieraandoening is het sowieso wel schadelijk. Een gevarieerd voedingspatroon met goede balans tussen de macro’s is m.i. toch het gezondste.
Ja natuurlijk maar dan kan je ook niet zeggen dat te veel eiwit schadelijk is voor je nieren (mits je geen aandoening hebt)
Nou ja, ik hoor regelmatig dat mensen 200+ gram eiwit per dag eten. Wat heel lastig is zonder eiwitverrijkte voeding, dus die producten spelen daar wel een rol in. Ik vrees dat ze zich dat nog wel gaan betreuren.
Je hebt ook echt niet meer nodig dan 1 tot 1,5 x je lichaamsgewicht. Ook niet als je aan krachttraining doet. Tenzij je echt een diehard competitie bodybuilder bent. Ik probeer ook zoveel mogelijk eiwitpoeders ed te vermijden, maar eet wel soms van Melkunie die protein pudding en dat is gok ik ook wel toegevoegd eiwit.
Ja precies.
Eiwitverrijkte diëten hebben de tand des tijds nog echt niet doorstaan wat betreft langetermijneffecten. Van mij mag er best een disclaimer op die verrijkte producten komen met het advies om inderdaad de 1.5gr per kg lichaamsgewicht niet te overschrijden. Ik ken echt schrikbarend veel mensen die door de combinatie kwark, kip en suppletie boven de 2 gr per kg lichaamsgewicht komen en ik hoop dan maar dat ze over een paar decennia niet aan de dialyse hoeven.
@Kurisu ik heb natuurlijk geen idee hoeveel eiwit jij eet dus dit is meer een algemene opmerking n.a.v. wat ik zie in m’n omgeving.