Hahaha en waarom ook niet, hier worden vaak zó bizar snel dingen gedeeld. Ik snap nooit hoe mensen daarachter komen, je zit toch niet steeds de hele ah (of random supermarkt)site door te kijken?
Er zijn wel meer die meelezen haha. Laatst nog met die mayo in slagroombus, werd ook duidelijk een referentie naar het forum gemaakt in een Insta story.
(Maar toen had ik ook laten weten dat iedereen hier dacht dat het fake was haha)
Ik zie hier ALTIJD nieuwe producten voor t eerst. Eerder dan al die proefkanalen.
Ik let er eigenlijk altijd zelf tijdens boodschappen doen ook wel erg op. Vooral chips enz valt me altijd wel meteen op.
Ik kijk een keer per week op ah.nl/nieuw haha, vind het leuk om te zien wat er nieuw is. De rest ontdek ik hier.
Die empanadas lijken mij wel wat. Even kijken of ik ze binnenkort zie.
Ja dit! Niet alleen supermarkt producten trouwens. op het forum staan altijd vet snel dingen met linkjes etc. Ik ben altijd goed op de hoogte van van alles en nog war zonder veel moeite, haha.
Ik heb ze net op. Vind ze een beetje zurig ofzo en ik proef totaal geen mozzarella, 5/10
Nou, voor de vleeseters onder ons, is er ook een pulled pork variant. Maar ik vind vaak kant en klare pulled pork niet lekker.
Maar wat dan nog als ze meelezen? Of meeposten misschien wel. Dat is toch niet zo raar? Ze doen toch niet alsof zij het ontdekt hebben?
Niemand zegt toch ook dat het erg is?
Nee maar het feit dat het benoemd moet worden vind ik al overbodig ofzo
Ja maar toen was ie alleen nog bij Coop te koop. Is ie nu ook ergens anders te koop? Ik wil ‘m proeven!
De Jumbo hier had hem ineens!
Vond die ook lekker, wel heel heavy na een tijdje. Vond het geen in 1x leegeet zak. (Wat ook wel weer handig is).
Ik vraag me echt af of iemand hier behoefte aan heeft.
Edit: dit soort producten, niet je post haha.
Haha ik vond het na 2 of 3 handjes een beetje naar kots smaken. Mijn vriend is gelukkig niet zo moeilijk dus die heeft het opgegeten.