Nieuwe producten in de supermarkt #4

Haha gelukkig ben ik ook niet zo snel beïnvloed door dit soort typeringen bij eten. Ik ga hem weer kopen!

2 likes

Smaken verschillen sowieso. Mijn vriend vond hem wel lekker. Het is ook maar goed dat we niet allemaal hetzelfde lekker vinden haha.

4 likes

Volgens mij komt dit dus in plaats van de vegan salades want de vegan tonijn salade enzo gaan uit het assortiment. Echt gvd

1 like

Ah nee… heb echt liever die vegan tonijn enzo dan deze groentespreads! :neutral_face:

2 likes

Gaat de vegan eisalade er ook uit? :sob:

4 likes

Volgens mij wel dus. Echt verschrikkelijk

1 like

Ik wil ook alleen de onderste proberen. Maar dat komt meer omdat ik allergisch ben voor cashews en tomaten

4 likes

6 likes

Ik heb dit nog nooit eerder gezien maar kon bij de ah van mijn vader opeens 5 smaken vinden. Deze was heel acceptabel maar wel 5,50 voor echt een mini portie. Lekker als je protein snacks gewent bent, smaakt als Oppo salted caramel maar dan minder en duurder. Wel meer eiwit. En zachter qua structuur

Edit: ik zeg mini portie, het is wel 200-300 gram oid. Ik eet gewoon veel

8 likes

Is het ijs? Klinkt top!

4 likes

Oh ja sorry, compleet onduidelijk. Het is idd ijs, dit is salted caramel smaakt. Er was ook koffie smaak en aarbei witte chocolade, en nog eentje die niet vega was

Ik vond het eigenlijk wel aanrader als je het geld er voor over hebt

6 likes

13 likes

Oehh is die nu ook in NL? (Bij Jumbo aan de prijskaartjes te zien?) Mijn moeder had die laatst in Duitsland gekocht en baalde dat ze niet in NL te koop waren. Ik ga het haar laten weten. :smiley:

4 likes

Op mijn werk krijgen we heel vaak Merci als bedankje, na 12 jaar kan ik geen Merci meer zien. Maar deze wil ik dan wel eens proberen!

6 likes

Ja bij de Jumbo inderdaad! :smile:

5 likes

Dit lijkt me echt niet lekker (maar ik houd dan ook niet van fruit met chocola) :sweat_smile:
Het ziet er op de verpakking al chemisch uit :thumbsdown:

7 likes

Voor iedereen die die onderste lekker lijkt: haal eens een pot ajvar (bij de Turkse supermarkt en ook AH tegenwoordig), 10x zoveel voor hetzelfde geld.

10 likes

Ik vind eigenlijk de combinatie chemisch fruit en chocolade vreselijk, maar dit ziet er wel heel leuk uit :blush:

4 likes

Hoe kan ijs niet vega zijn?

4 likes

Collageen.

4 likes