Deze zouden in het siroopschap moeten staan bij Jumbo! Heeft iemand ze al gezien of geprobeerd? Normaal bezorgt AH mijn boodschappen maar hiervoor wil ik wel even naar de Jumbo.
Het zijn er zes voor drie euro. Je kan er honderd maken met een fles siroop van drie euro
Niet bij stil gestaan… Ik had de prijs ook niet gezien. Zouden de verhoudingen ook 1 op 1 hetzelfde zijn als je ze zelf maakt?
Breng gewoon Joekels terug dan.
Ik zag deze vandaag liggen door dit topic en ik heb het hele pak al op
Chips gemaakt van oesterzwammen die circulair groeien(op koffiedik bijvoorbeeld). Gekocht bij lidl en lijkt veel op kroepoek! Smaakt niet erg naar paddestoel, maar heeft niet een heel bijzondere smaak. Prima chips maar niet bijzonder genoeg om nog een keer te kopen.
“”“chips”""
Als ze net zo smaken als de unicornversie kun je ze beter skippen
Ja zo, die vond ik tegenvallen! Livingproef was er enthousiast over, maar helaas…
Ik verslikte me in zo’n unicorn snoepje en toen kwam er een heet groot stuk met regenboogkleuren en al door m’n neus weer naar buiten. Dat vond ik wel indrukwekkend, verder niet echt lekker idd.
Ik heb wel vaker dat ik ze 5 sterren zie geven en dat ik zelf het niet waard vind of andersom, dus ik hecht niet te veel waarde aan hun mening😬
+1
(en dan ook die irritante popie-jopie teksten…)
Je kunt er ook zo weinig mee want smaak is en blijft persoonlijk. En inderdaad die verschrikkelijke teksten waarin ze in de 3e persoon over zichzelf praten
O ik vind die juist zo smerig lekker!
Ik drink af en toe eens een blikje energy en er zijn tegenwoordig zoveel varianten en smaken dat ik niet precies weet of deze nieuw is, maar deze is superlekker. Ik vind al die andere smaken van dit merk goor maar deze is heel zomers en fris.
Tot nu toe alleen in de Jumbo kunnen vinden.
Nav van deze post heb ik deze ook gehaald en ik vind m ook erg lekker! Niet zo zoet, alsof je een solero drinkt. In de verte proef ik nog wel typische energy smaak. Ik ben blij dat deze smaak er nu is in een klein blikje ipv monster mango 500ml
Ja precies!!! Die vind ik ook lekker maar ik ga echt gaan halve liter energy wegtikken zonder daarna met hartkloppingen en trillende handen rond te lopen. Ik lust geen koffie en als ik af en toe een oppepper wil neem ik dus een blikje energy, en die normale blikjes zijn meer dan genoeg voor een persoon. En een half blikje monster laten staan voor de volgende dag is ook zo goor, al de prik weg. Dus dit vind ik een hele fijne toevoeging.
“Bang” vind ik niet lekker, heeft een rare bijsmaak.
Ik vond de broccolivariant lastig knapperig te krijgen
Die toetjes zijn lekker, maar zoet! Er is ook een andere variant van, eens gevonden bij de jumbo, maar ik kan me niet meer herinneren welke smaak het was.