Nieuwe producten in de supermarkt #4

Niet echt nieuw meer maar eindelijk gevonden in de supermarkt: Almhof roomyoghurt pistache.

Was echt altijd mijn verslaving dus zo blij dat het terug is. Echt lekker.

5 likes

Lekker!
Nu nog de yoghurt met koffie! (van welk merk was dat ook al weer?)

1 like

Optimel! Was echt mijn lievelings. Tevens de enige optimel die ik te eten vond trouwens :joy:

5 likes

Oh ja, inderdaad!

4 likes

Ik zag een aantal nieuwe producten in de AH app! Ben vooral benieuwd naar die tempeh burger (gezien er nog geen afbeelding bijstaat). Heeft iemand hier die al geprobeerd?

7 likes

Ik heb wel al die brookie van Milka gekocht. Zijn echt heel mini, en degene die ik heb geproefd vond ik wel wat saai. Niet heel chocolade achtig. Ga binnenkort de rest eten, kijken of dat nog verandert.

Edit: die soort Milka wafelballetjes zijn wel 10/10. Had ze gekocht voor naar de film en ze waren echt verslavend.

1 like

Ja die wafelballetjes zijn de bom. Waar heb je ze gekocht, want ik zie ze alleen bij het kruidvat/trekpleister af en toe

2 likes

Mijn AH verkoopt ze sinds kort! Heb ze al bij 2 zien liggen, dus zou daar even kijken. Liggen niet bij de chocolade, maar bij de andere Milka koekjes geloof ik.

3 likes

Oke, brb

4 likes

Net geproefd! Zijn lekker en smaken anders dan de rainbow mix.

9 likes

Ik denk dat ik product een 10 zou geven als het geen 3 euro kostte. Daardoor krijgt het een 8.
Ik vind het echt heel lekker smaken, nul bereidingstijd, het enige wat je nodig hebt is een lepel, blijft lang goed en kun je plat en makkelijk in je tas stoppen. Echt heel handig.
Dit ga ik echt vaker kopen.
Lekker vullend door de peulvruchten. Echt een prima lunch!!

31 likes

Oh dit klinkt leuk. Ze hebben ook twee andere varianten, zie ik (bulgur en quinoa). Top ga ik ook eens proberen voor op werk ofzo

1 like

Oh die Bulgur lijkt me ook heel lekker! Ga hem vanavond eens meenemen voor morgen op werk ofzo.

1 like

Ik heb die met quinoa geprobeerd. Maar daar zit dus ook tijm in.
Ik werd er hap na hap misselijker van.

Jammer, stop er geen kruiden in dan kan ik dat altijd zelf nog toevoegen

Lekker, bros en een beetje zoutig! 8/10 als je zin hebt in een simpel koekje. Wel redelijk duur voor 8 niet echt grote koekjes, ik zou ze alleen in de aanbieding kopen.

4 likes

Wat geinig. Eet je dit warm of koud?

4 likes

Deze zijn zo verslavend!!!

4 likes

Kan allebei

3 likes

Ja ik geef de bulgur een 10 en dan met jouw terechte puntenaftrek dus ook een 8. Soms doe ik er zelf nog wat komkommer, noten, whatever ik op werk heb liggen bij maar hij is ‘plain’ ook echt goed. Perfect voor iemand (zoals ik) die met lunch niet verder komt dan brood verzinnen, maar wel iets anders wil.

7 likes

Ik vind het echt leuk dat dit soort dingen ook vegan worden :pleading_face:

25 likes