Nieuwe producten in de supermarkt #4

Tijdens het maken van mijn boodschappenlijstje zag ik dit staan onder nieuw:

30 likes

Echt nieuw zijn ze niet, want vorig jaar hadden ze die ook al maar in een andere verpakking. Wel heel lekker en niet duur dus aanrader!

3 likes

Deze zijn echt heerlijk!!

5 likes

Deze heb ik ook in mijn vriezer liggen en zijn lekker!

4 likes

Yes, ik ben fan! Goede smaak en niet té zoet

4 likes

Oh pff ja daar heeft de AH ook wel eens een handje van haha. Denk je oh jeej iets nieuws maar is het gewoon een andere verpakking haha. :smiling_face_with_tear:

1 like

Deze lijkt me heel lekker van de Lidl! Iemand al geprobeerd? Ik ga ze vandaag halen denk ik.

9 likes

Ik wacht je review af maar ik denk dat dit niet vies kan zijn?

4 likes

Ik had deze gratis in de bosbessen-smaak en die is al zo vies :nauseated_face: Kan me nooit voorstellen hoe erg die banaan-pindakaas dan is.
Die smerige smaak van zoetstof en die rare droge textuur. Denken mensen dat dit gezond is? Beter gewone skyr met een lepeltje jam of honing eten lijkt me. Erg duur ook. Ik heb hem na een paar happen weggegooid.

1 like

Aah kut die bosbessensmaak staat ook nog op me te wachten in de koelkast :joy:

3 likes

Review:
Het ijs zelf is lekker! Niet overdreven zoet ook. De speculoos saus die erop en doorheen zit vind ik iets minder, iets te zoet en ook niet lopend maar hard. De crumble bovenop is ook niet krokant. Pluspunten voor het hoorntje, is onverwacht wel heel krokant! Onderaan het hoorntje had iets meer chocolade mogen zitten. 7/10

3 likes

Oh ja, ze hebben er ook een met olijven en die is ook superlekker! Ik moet weer eens naar de lidl

5 likes

Klinkt goed!! Zou je een foto willen maken van de ingrediëntenlijst?

5 likes

Tuurlijk!

Soms krijg ik wel het idee dat speculoos het nieuwe ‘salted caramel’ is :slight_smile:

11 likes

Ah super, dankjewel! :smile:

1 like

Ik vind dit dan eigenlijk nog best een hoog cijfer als je bedenkt dat het gehele speculoosgedeelte tegenvalt :thinking:

4 likes

Die Jalapeno versie van deze is echt mijn favoriete chips!

3 likes

Misschien dat de warmte en zoete trek mij minder streng maken, het speculoosijs en hoorntje vond ik heel lekker.

3 likes

Ooooh helemaal gemist dat het ook speculoosijs was! Ik dacht alleen de saus, dan lijkt t al minder saai.

3 likes