Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ja die frambozenijsjes daarvan zijn echt heel lekker.

Veel lekkerder dan festini of ah huismerk

8 likes

Deze kosten toch geen 5 euro? Of bedoel je andere Festini ijsjes? 4 euro voor 12 ijsjes vind ik wel meevallen. En nu ook weer in de bonus.
Magnums koop ik ook alleen in de 1+1 gratis aanbieding maar die bonus is best vaak gelukkig :grin:

4 likes

Nou ik vind 4 euro voor zulke ijsjes echt ziek duur.

8 likes

Oehh love it eindelijk grote verpakkingen van de carolina reaper chips (xenos)

4 likes

Ja volgens mij is dat echt veel goedkoper geweest. En over een tijdje is die doos wel gewoon 5 euro.

Idd, geloof er ook geen klap van dat er zoveel resten zijn. Lijkt me marketing, zodat de consument zich beter voelt bij te hebben gedragen aan minder verspillingen. Laten we vooral vergeten dat het in plastic bakjes zit.

afbeelding

16 likes

deze is wel godsgruwelijk lekker

4 likes

Ja en restjes worden bijna altijd wel verwerkt in diervoer en dus niet “verspilt”. Ze krijgen er nu alleen meer geld voor(en idd, je gebruikt meer plastic :joy:). Maar het lijkt me ook lekker!

2 likes

Groot deel zal met 35% korting gestickerd worden vrees ik, waarna wat overblijft weggepleurd moet worden. #sad

3 likes

4 likes

Oh sorry iemand was je voor en de code doet het maar 1 keer.
Als ik weer een kraskaart heb met dit product stuur ik hem meteen naar jou.

5 likes

Ik heb nog wel een code hiervoor!

3 likes

Ik heb het vandaag in een zwakke bui gekocht en het krijgt van mij een dikke 10 (oohoooo)

9 likes

Volgens mij heb ik ook een aantal van die barista codes!
Dm maar.

5 likes

Voor die alpro? Ik houd me aanbevolen!

2 likes

Heb je er een gestuurd!

2 likes

Balanceert op het randje van goor maar ook lekker

5 likes

Ik vind 't grappig dat deze bijna maandelijks terugkomt en niemand er ooit echt van overtuigd is :smiling_face_with_tear: het had zo lekker kunnen zijn

7 likes

Haha oh sorry dan heb ik niet goed opgelet. Ik denk dat ‘ie met een lepeltje pindakaas erbij wel top is

2 likes

Haha hoef je toch geen sorry voor te zeggen. Ik hoop dat ie vaker terugkomt en dat iemand 'm dan ooit echt lekker vind :joy:

4 likes