Ik vond deze ook zo tegenvallen inderdaad. Had er best veel van verwacht.
Die wintercake klinkt inderdaad goed… maar mijn hoofd zegt dan dat ik dus pas mag kopen na 21 december want dan is het pas winter…
Het viel me net op dat de AH to go veel nieuwe vegan en vega opties heeft. Ik zag een vegan frikandelbroodje en heb de pide vega kip gekocht en die was erg lekker.
Ik heb na het zien de hele dag pepernoten in mijn hoofd🙈
Die liggen als t goed is binnen nu en 2 weken weer in de winkels Maar echt.
Vaak wel ja, al had ik ze al eerder verwacht
Als ze dan maar van de koggetjes afblijven…
Lekker, ruikt en smaakt echt naar roos, lekker zoet. Het is wel echt zo’n ‘je moet ervan houden’ smaakje. Lekker zomers drankje, ik hoef geen liters maar zou dit zeker graag op een terrasje bestellen.
Ook heel lekker met gin en een beetje munt
Dat klinkt inderdaad goed!
Heeerlijk ook om te mixen met Licor 43!
Jullie willen me aan de drank hebben he Klinkt goed!
I see what you did there . Ben heel benieuwd naar de smaken, vooral de witte want lust geen melk/puur chocola dus hoop dat dat er niet inzit haha. Volgens mij is dit voor Tony ook best een big deal, als zo’n internationaal merk met je wilt samenwerken.
Nice, ik zeg al jaren dat dat een goeie combi zou zijn, ik ben benieuwd!
- Chocolatey Love A-Fair ijs : een nieuwe Ben & Jerry’s smaak met de melk karamel zeezout van Tony’s
- Chocolatey Love A-Fair vegan ijs: wat hierboven genoemd wordt, maar dan plantaardig
- Tony’s donkere melk brownie chocolade : een nieuwe chocoladereep, geïnspireerd op het Chocolate Fudge Brownie ijs van B&J.
- Tony’s wit strawberry cheesecake chocolade: een nieuwe chocoladereep, geïnspireerd op het Strawberry Cheese ijs van B&J.
Ben & Jerry’s Chocolatey Love A-Fair ijs is vanaf 5 september te bestellen bij New York Pizza, vanaf half september bij Getir en vanaf begin oktober liggen ze in de vriezer bij alle supermarkten. Tony’s Chocolate Love A-Fair repen liggen vanaf begin 2023 in de winkel.
Bron: Tony's Chocolonely en Ben & Jerry's gaan de samenwerking aan
Ik vind het allemaal niet zo spannend haha, misschien dat ik die melk brownie reep wel ga halen.
Die repen zijn dan weer een gemiste kans met smaken die ze normaal ook al min of meer hebben. Ze hadden cookie dough moeten doen!!!