Nieuwe producten in de supermarkt #4

Dat klinkt inderdaad goed!

4 likes

Heeerlijk ook om te mixen met Licor 43!

2 likes

Jullie willen me aan de drank hebben he :stuck_out_tongue: Klinkt goed!

2 likes

Heb ik de scoop?

Het ijs is er vanaf september/oktober en de repen vanaf 2023.

36 likes

I see what you did there :laughing:. Ben heel benieuwd naar de smaken, vooral de witte want lust geen melk/puur chocola dus hoop dat dat er niet inzit haha. Volgens mij is dit voor Tony ook best een big deal, als zo’n internationaal merk met je wilt samenwerken.

10 likes

Nice, ik zeg al jaren dat dat een goeie combi zou zijn, ik ben benieuwd!

3 likes
  • Chocolatey Love A-Fair ijs : een nieuwe Ben & Jerry’s smaak met de melk karamel zeezout van Tony’s
  • Chocolatey Love A-Fair vegan ijs: wat hierboven genoemd wordt, maar dan plantaardig
  • Tony’s donkere melk brownie chocolade : een nieuwe chocoladereep, geïnspireerd op het Chocolate Fudge Brownie ijs van B&J.
  • Tony’s wit strawberry cheesecake chocolade: een nieuwe chocoladereep, geïnspireerd op het Strawberry Cheese ijs van B&J.

Ben & Jerry’s Chocolatey Love A-Fair ijs is vanaf 5 september te bestellen bij New York Pizza, vanaf half september bij Getir en vanaf begin oktober liggen ze in de vriezer bij alle supermarkten. Tony’s Chocolate Love A-Fair repen liggen vanaf begin 2023 in de winkel.

https___www.culy.nl_wp-content_uploads_2022_08_tonys-chocolonely-ben-jerrys-2
Bron: Tony's Chocolonely en Ben & Jerry's gaan de samenwerking aan

23 likes

Ik vind het allemaal niet zo spannend haha, misschien dat ik die melk brownie reep wel ga halen.

7 likes

Die repen zijn dan weer een gemiste kans met smaken die ze normaal ook al min of meer hebben. Ze hadden cookie dough moeten doen!!!

17 likes

Wat een rare timing. Je zou met ijs verwachten dat ze het in juli uitbrengen, niet september/oktober

2 likes

In de zomer eet ik echt nul B&J achtigen want met warm weer liever waterijsjes ed. Ik eet juist meer in de herfst/winter maanden. Wel benieuwd of dat ook is wat zij zien in hun verkoopcijfers.

10 likes

Dit klopt inderdaad. Ben & Jerry’s/ room ijs wordt ook in de winter gegeten als verwen moment op de bank.

Supermarkten hebben zelfs een zomer/winterschap wisseling waar hier dus ook rekening mee wordt gehouden. Wisseling is natuurlijk ook ter voorbereiding voor kerst assortiment.

3 likes

Had echt op Cookie Dough reep gehoopt :weary::weary::weary::weary:

12 likes

Ik ben hier wel heel benieuwd naar!

4 likes

Ik vind karamel zeezout ook echt een achterhaalde smaak. Heel saai!

5 likes

Ja eens :frowning:

2 likes

9 likes

Mijn vriend vond deze heeeel lekker

3 likes

Ik heb morgen weinig tijd om te koken maar wil wel een beetje fatsoenlijk eten, iemand ervaring met deze pakketten? Vrij nieuw denk ik want ik ken alleen de ongesneden pakketten maar dit scheelt lekker veel tijd.

Zijn er aanraders of afraders?

5 likes

Ik had iets Mexicaans hiervan, was erg chill en lekker

4 likes