Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ik vind/vond die shakshuka altijd wel chill maar zie hem niet meer in de app staan dus weet niet zeker of ze 'm nog hebben. Nasi heb ik ook een keer gehad, vond ik iets minder.

1 like

deze zijn er al een tijdje maar vind ze echt lekker omdat de ui doorproeft, én lactose-vrije paprikachips is een unicum
de peper en zout is ook ok maar vooral peperachtig, al heb ik van dat liever vettige lays

16 likes

De Mexicaanse salade is lekker. De nasi goreng/spaghetti bolognese achtige varianten vind ik weinig toevoegen tov een gewoon zakje gesneden groente. Dergelijke kruiden heb ik toch wel in huis (die glazen potjes uit het kruidenschap zijn top, zonder toegevoegd zout). Maar verder vind ik het leuke pakketten.

2 likes

Mag dit al… Deze nieuwe smaak is vanaf a.s. maandag verkrijgbaar. :smiling_face_with_tear:

12 likes

Let wel op dat je er zelf nog wel het eea aan toe moet voegen. Dat verbaasde mij namelijk.

3 likes

De nasi en de bimihap zou ik laten liggen. Wel zout maar niet echt smaakvol zegmaar

3 likes

Oh nee ik ben bekend met de (ongesneden) pakketten, ze liggen ook niet gekoeld dus je proteïne moet je sowieso zelf toevoegen.

6 likes

Oh gelukkig.
Ik zag ze in de app en dacht “handig”, maar toen ik verder keek zag ik idd dat de proteinen ontbreken dus dan vond ik het toch weer te duur. :unamused:

2 likes

Ja het is ook onzin hoor als je het berekent maar wel lekker makkelijk als je wel een beetje gewoon wil eten maar dan zonder moeite.

Alternatief is zo’n verse pizza maar die zijn ook bijna €7 tegenwoordig en dan heb ik maar 1 keer eten en zo’n versmaaltijd kan ik nog invriezen/in de koelkast voor de dag erna.

2 likes

Ik heb alleen de gado gado gehad en die was echt niet te hachelen

4 likes

Ik heb er een paar geprobeerd en ik vind ze allemaal matig en het lijkt niet op wat het hoort te zijn maar voor een simpele en gezonde maaltijd is het wel prima.

Ik vind die Mexicaanse wraps of hoe het ook heet het lekkerst. Wel met veel kaas en crème fraiche.

2 likes

Jodekoeken nu echt eruit geloof ik

5 likes

Had toch een andere naam bedacht. Odekoeken…een ode aan Jodekoeken.
Noem het dan gewoon compleet anders.

3 likes

De Mexicaanse salade is lekker en de Thaise salade met biefstuk.
Er was ook een tijdje een gesneden verspakket voor burrito’s, maar die kan ik nu ineens niet meer vinden. Was ook lekker.

2 likes

Niet zeker hoe nieuw deze zijn maar ik vond deze zoutjes bij de kaasafdeling van de AH en deze zijn lekker geeeeez. Wel echt een intense smaak en erg zout dus dit is geen pretzel die je blijft eten, af en toe een stukkie in je mond en je proeft het 10 minuten daarna nog. Echt lekker als je een drankje in je keel giet en af en toe even wat wil kauwen.

13 likes

Ja deze zijn lekker! De buffalo blue wings-smaak is ook echt top.

1 like

Jeeeejj, het leven wordt weer leuk! Zag de gewone al bij het Kruidvat liggen.

4 likes

Jaaa en ik heb hiervan ook de cinnamon brown sugar gehad en die vond ik ook verslavend. Werd sowieso tijd dat dit naar Nederland kwam, want Duitsland verkoopt al tijden verschillende van dit soort snacks (ander merk). Zo lekker zoutig en verslavend.

3 likes

Dat, terwijl in deze verandering vast ook weer genoeg vergadertijd en geld zit😅

2 likes