Nieuwe producten in de supermarkt #4

Wat een rare timing. Je zou met ijs verwachten dat ze het in juli uitbrengen, niet september/oktober

2 likes

In de zomer eet ik echt nul B&J achtigen want met warm weer liever waterijsjes ed. Ik eet juist meer in de herfst/winter maanden. Wel benieuwd of dat ook is wat zij zien in hun verkoopcijfers.

10 likes

Dit klopt inderdaad. Ben & Jerry’s/ room ijs wordt ook in de winter gegeten als verwen moment op de bank.

Supermarkten hebben zelfs een zomer/winterschap wisseling waar hier dus ook rekening mee wordt gehouden. Wisseling is natuurlijk ook ter voorbereiding voor kerst assortiment.

3 likes

Had echt op Cookie Dough reep gehoopt :weary::weary::weary::weary:

12 likes

Ik ben hier wel heel benieuwd naar!

4 likes

Ik vind karamel zeezout ook echt een achterhaalde smaak. Heel saai!

5 likes

Ja eens :frowning:

2 likes

9 likes

Mijn vriend vond deze heeeel lekker

3 likes

Ik heb morgen weinig tijd om te koken maar wil wel een beetje fatsoenlijk eten, iemand ervaring met deze pakketten? Vrij nieuw denk ik want ik ken alleen de ongesneden pakketten maar dit scheelt lekker veel tijd.

Zijn er aanraders of afraders?

5 likes

Ik had iets Mexicaans hiervan, was erg chill en lekker

4 likes

Ik vind/vond die shakshuka altijd wel chill maar zie hem niet meer in de app staan dus weet niet zeker of ze 'm nog hebben. Nasi heb ik ook een keer gehad, vond ik iets minder.

1 like

deze zijn er al een tijdje maar vind ze echt lekker omdat de ui doorproeft, én lactose-vrije paprikachips is een unicum
de peper en zout is ook ok maar vooral peperachtig, al heb ik van dat liever vettige lays

16 likes

De Mexicaanse salade is lekker. De nasi goreng/spaghetti bolognese achtige varianten vind ik weinig toevoegen tov een gewoon zakje gesneden groente. Dergelijke kruiden heb ik toch wel in huis (die glazen potjes uit het kruidenschap zijn top, zonder toegevoegd zout). Maar verder vind ik het leuke pakketten.

2 likes

Mag dit al… Deze nieuwe smaak is vanaf a.s. maandag verkrijgbaar. :smiling_face_with_tear:

12 likes

Let wel op dat je er zelf nog wel het eea aan toe moet voegen. Dat verbaasde mij namelijk.

3 likes

De nasi en de bimihap zou ik laten liggen. Wel zout maar niet echt smaakvol zegmaar

3 likes

Oh nee ik ben bekend met de (ongesneden) pakketten, ze liggen ook niet gekoeld dus je proteïne moet je sowieso zelf toevoegen.

6 likes

Oh gelukkig.
Ik zag ze in de app en dacht “handig”, maar toen ik verder keek zag ik idd dat de proteinen ontbreken dus dan vond ik het toch weer te duur. :unamused:

2 likes

Ja het is ook onzin hoor als je het berekent maar wel lekker makkelijk als je wel een beetje gewoon wil eten maar dan zonder moeite.

Alternatief is zo’n verse pizza maar die zijn ook bijna €7 tegenwoordig en dan heb ik maar 1 keer eten en zo’n versmaaltijd kan ik nog invriezen/in de koelkast voor de dag erna.

2 likes