Weet iemand wanneer deze producten in de winkel komen? Ik zie ze zelf niet staan op de website en in de app, iemand anders wel?
Die kiptevree filet van de vegetarische slager en de nieuwe Vivera producten moeten er vanaf deze week zijn, dus ik hoop dat de rest ook vanaf deze week is
ooh vegan drumsticks
Heb je die van Like meat al eens gehad? Die at ik gisteren toevallig en waren heel lekker! Meer chicken nugget wel maar echt crunchy
Nee, waar vind ik die? Onze Jumbo heeft niks meer van Like meat helaas. Ik vond de curryworstjes ook altijd erg goed, kan ik ook nergens meer vinden.
Ik heb ze in duitsland gekocht maar zag ze idd ook bij jumbo, wat jammer dat jij dat merk niet meer kan vinden :(( echt een van de goede vega merken
Ja inderdaad. Ik kocht het ook vaak bij de Penny in Duitsland, maar die heeft het ook niet meer.
Bedoel je deze? AH heeft helaas niks wat op je omschrijving lijkt, maar ik zag deze wel bij jumbo online:
Als dat ze zijn ga ik een keer kijken of de jumbo vestiging hier in de buurt ze heeft, klinkt lekker!
Ik heb net een pindakoek met pindakaas vulling van jumbo geproefd. Op zich niet verkeerd, maar ik ben ook niet mega enthousiast (en ik leef voor snoep met pindakaas vulling). Het is allemaal wat karig, de pinda’s bovenop de koek overheersen waardoor je de pindakaas niet zo goed proeft. Ik had echt een smeuïge en rijke vulling verwacht zoals bij reese’s, dat is iig niet zo. Ik vind het gewoon een beetje meh.
@CaptainCheesecake ik zie alles uit die screenshots nu in de app! Nog niet online te bestellen, maar meestal duurt het dan nog maar 1-2 dagen tot dat wel kan
O wat goed! Bedankt voor het doorgeven
Ja deze!
Ik kreeg deze bij mijn boodschappen, erg lekker! Wel enorm zout, en je proeft de linzen goed. Vind ik beide wel lekker. Ga ze zeker nog eens meenemen!
Ben benieuwd naar de mini ribs! Maar die falafel chili cheese… wie verzint dit? Probeer eerst je normale falafel op echte falafel te laten lijken aub, dat mis ik nog steeds echt in de supermarkt
Ik werd er ook nog niet heel enthousiast van
Ohh, ik hoop dat die gehaltbal wat is! Ik at vroeger altijd de gehaktbal van de jumbo eigenmerk. Die zat al in het bak in jus. Die was zo lekker, maar die hebben ze veranderd/uit het assortiment gehaald en hij is nu bij lange na niet zo lekker. Hopen dat deze in de buurt komt!
Eerder dit jaar kreeg ik 2 soorten rookworsten om te testen van de vegetarische slager. Dit ziet eruit als de tweede, de eerste was wat korter, dikker en kruidiger. Als ik het me goed kan herinneren had deze juist iets meer een knak en meer een rooksmaak. Ik vond ze allebei lekker door stamppot heen! Maar dat is dus wel ervan uitgaande dat er na die test niks meer in het recept is gewijzigd en ik me de verschillen goed herinner haha.
Benieuwd naar het oordeel van iedereen. Want ik ben nog geen eetbare vegetarische rookworst tegen gekomen. Ik gebruik dus maar de Bratwust van de VS. Maar ik hoop ooit dat het lukt een lekkere te maken.