@CaptainCheesecake ik zie alles uit die screenshots nu in de app! Nog niet online te bestellen, maar meestal duurt het dan nog maar 1-2 dagen tot dat wel kan
O wat goed! Bedankt voor het doorgeven
Ja deze!
Ik kreeg deze bij mijn boodschappen, erg lekker! Wel enorm zout, en je proeft de linzen goed. Vind ik beide wel lekker. Ga ze zeker nog eens meenemen!
Ben benieuwd naar de mini ribs! Maar die falafel chili cheese… wie verzint dit? Probeer eerst je normale falafel op echte falafel te laten lijken aub, dat mis ik nog steeds echt in de supermarkt
Ik werd er ook nog niet heel enthousiast van
Ohh, ik hoop dat die gehaltbal wat is! Ik at vroeger altijd de gehaktbal van de jumbo eigenmerk. Die zat al in het bak in jus. Die was zo lekker, maar die hebben ze veranderd/uit het assortiment gehaald en hij is nu bij lange na niet zo lekker. Hopen dat deze in de buurt komt!
Eerder dit jaar kreeg ik 2 soorten rookworsten om te testen van de vegetarische slager. Dit ziet eruit als de tweede, de eerste was wat korter, dikker en kruidiger. Als ik het me goed kan herinneren had deze juist iets meer een knak en meer een rooksmaak. Ik vond ze allebei lekker door stamppot heen! Maar dat is dus wel ervan uitgaande dat er na die test niks meer in het recept is gewijzigd en ik me de verschillen goed herinner haha.
Benieuwd naar het oordeel van iedereen. Want ik ben nog geen eetbare vegetarische rookworst tegen gekomen. Ik gebruik dus maar de Bratwust van de VS. Maar ik hoop ooit dat het lukt een lekkere te maken.
Ik ook niet, daarom had ik me toen voor die test aangemeld. Hoopte zo dat er een lekkere bij zou zitten. Dus ik hoop dat ze erna er niet al teveel meer aan hebben veranderd, want deze smaakte best lekker door stamppot heen.
Sorry, helemaal vergeten! Gelijk nu even geproefd. Wil wel als disclaimer erbij zetten dat ik dus nooit koffie drink behalve als ijskoffie of ander fancy drankje met extra kruiden/ siropen etc.
Hij rook echt lekker kruidig, maar je proefde er eigenlijk niks van? Ik heb ‘m nu als espresso zonder iets erin gedronken. Alsnog lekkere koffie, maar proef de kruiden echt niet (of ze zijn heul subtiel). Mijn man hetzelfde, en die drinkt normaal gesproken alleen de allersterkste espresso’s. Ga hem van de week nog een x proberen met melk, maar voor nu ruikt ie er eigenlijk alleen maar naar.
Andere food review:
Die Maaza tabouleh hummus is echt fantastisch. Mijn favoriet van hun is ras el hanout, maar kan zijn dat ik deze nog lekkerder vind. Lekker fris, je proeft de kruiden, echt verslavend.
Wel slim dat ze dit toevoegen aan hun assortiment. Ik vind het er verder niet fantastisch uitzien, al is da met al hun sauzen zo.
Maar geen suiker, is er dan wel zoetstof of een andere zoet laten smaken stof toegevoegd?
Ah ik vind die vega van de hema en unox in stukjes door de stamppot heen eigenlijk best prima te eten! Krijg nu wel weer zin in stamppot, kom maar door met die vorst en winter
https://www.jumbo.com/producten/easy-veggie-tonight-ras-el-hanout-510g-512450POT helemaal niks geks dus!
Wat grappig, dit at ik als kind altijd. In Belgie werd dit dus al heel lang verkocht Uit de koelkast ook lekker trouwens
Is dit ook niet hetzelfde als Kinder Pengui? Dat vind ik zooo lekker
Nee dat is nog iets anders qua smaak denk ik