Oehh ik zag dat ze ook salted caramel hebben, ben wel benieuwd. Al vind ik de gewone karamel versie het lekkerste.
Die smaken ook niet echt zout, dus wat dat betreft zit je goed.
Die jumbo koekjes moet ik echt niet in huis halen, zo’n pak gaat veel te snel leeg hahahah
ben echt blij met de ontwikkeling van de laatse jaren voor vegan vis
Nespresso koffie komt morgen review van. Rest heb ik nog niet gekocht.
Verder qua nieuwe producten ook kokospasta van AH eigen merk gezien bij broodbeleg en dat lijkt me echt vies lekker.
Die onderste chips vond ik echt smerig, maar ik vind oven baked sowieso niet echt lekkere chips
Ook de reden dat ik ‘m nog niet gekocht heb, word altijd beetje recalcitrant van 50% minder vet op mijn snacks (plus ik heb nog 30 zakken chips staan).
De koffie heb ik ook gekocht, lijkt me suuuperlekker!
De oven baked cheese onion was prima, maar wel dat typische zoete oven baked chips smaakje wat ik minder vind
ik vond de oven baked wel lekker! maar ik vind alle oven baked wel geslaagd. ze smaken een beetje als deze
Ik vind het irri vind als hier gewoon alleen plaatjes worden geplaatst. Zeg op z’n minst erbij of het je lekker lijkt of dat je er benieuwd naar bent of IETS
Ik kan deze producten niet vinden op de website, jullie wel?
En heeft iemand onlangs nog de ah eigen merk brownies gezien?
Ik heb de kokospasta gekocht. Wel lekker, maar naar mijn smaak te zoet. Ik ga hem niet nog een keer kopen.
Weet niet precies hoe nieuw deze is maar vind hem heel lekker! Ook om gewoon zo even tussendoor te eten zonder iets erop. De cracker is ook niet zo dik
Omg hopelijk is die net zo lekker als van de Lidl Delixieuxlijn. Ik sta elke herfst weer als een soort verslaafde dat schap leeg te plukken op zoek naar de kokospasta en het is bijna altijd uitverkocht
Bij ‘onze’ lidl is die juist altud volop in voorraad, vind die ook echt heerlijk
Ik ben niet @Bunnyslippers maar heb de koffie vandaag ook geproefd: ik vond hem tegenvallen. De geur is superlekker en zoet, maar de smaak vond ik eerder bitter. Alsof de specerijen verbrand zijn voor ze de koffie in gingen. Ik heb er nog een scheut pumpkin spice siroop door gedaan om het een beetje te compenseren
Deze AH pumpkin spice hummus is echt heeeerlijk!