Nieuwe producten in de supermarkt #4

Inderdaad, why would you do that to risotto

2 likes

Sterkte gewenst ermee. Ik vind de red velvet van bolletje wel lekker maar die zag ik niet bij onze kleine Boni. Hopelijk zijn ze er dit jaar wel weer

3 likes

Die worden ook niet meer verkocht, appeltaart was vorig jaar de smaak van het jaar maar is nu bij het standaard assortiment gevoegd.

2 likes

Deze koop ik niet weer iig. Zit nu een stukje te eten met tegenzin haha. Het zag er zo lekker uit.

8 likes

O jammer, ik zat hier ook op te azen, wat is er niet lekker aan?

1 like

Waaaat maar ribbelchips vind ik juist lekker haha, love alle ketchup chips

2 likes

Ja weet niet ik vind de vulling gewoon niet lekker haha.

3 likes

Het leven is deprimerend en grijs maar niet getreurd: lidl delicieux is in aantocht

Lol nog maar 2 pagina’s wel maar binnenkort zal er wel een herfst folder komen :two_hearts::fallen_leaf::maple_leaf:

15 likes

Ribbel = meer gefrituurd/krokant oppervlak dus is sowieso superieur

13 likes

Noo ik hou van deze. Die chickenburger is ook vies lekker

3 likes

Je doet je naam eer aan. :sweat_smile:

5 likes

Bij de AH vanaf maandag

3 likes

oeh hier ben ik wel benieuwd naar. Ik moest laatst nog aan dit merk denken, dat ze volgens mij alleen dat ene bananenbrood verkopen? Maar nu niet meer blijkbaar haha

3 likes

Vanaf half oktober verkrijgbaar in de supermarkt!

30 likes

die deep ridged was zo lekker tot ze recent het recept veranderd hebben en nu zijn ze té hard en een beetje taai?

@Boodschappen ik heb zo al een klein brikje gedronken en het proeft naar mijn gevoel hetzelfde als de chocomelk van alpro, dezelfe nootachtige afdronk

5 likes

Ik ken het ook alleen van het bananenbrood, ben wel benieuwd of je de banaan niet heel duidelijk proeft😅

2 likes

Oh my!! Zouden deze dan ook glutenvrij zijn?? Ik mis donuts zo

Edit: gevonden en nee… :pleading_face:

Het zijn gebakken donuts, gemaakt van bruine bananen. Ik denk niet dat je er veel aan mist.

7 likes

Ja daar heb je dan wel gelijk in.
Ik wil vette donuts

2 likes

Ligt deze pizza in de diepvries of is het een verse pizza?

2 likes