Allemaal nieuwe verse pasta’s bij de Appie!
Ben benieuwd, ik vind de huidige gevulde pasta’s van Appie best smakeloos.
Helemaal in het Italiaans ook zeg gewoon pompoen
Maar dan mis je dat Italiaanse gevoel
Want authenticiteit
verkoopt
Oh lekker zeg, meteen zin in
Wow mega veel nieuwe dingen deze week!
Maar waarom heet dit tex mex? En hoe durven ze die onderste roti te noemen
Die Mac & no cheese ziet er treurig uit.
Haha dat was ook het eerste dat ik dacht, bietenspekjes ook echt. Waarom
Vooral omdat bietjes zoet zijn en spekjes zijn meestal zoutig. Dus hoe dat gaat smaken…
Verder zijn die empanadas weer eens een voorbeeld van Hollandse fusion
Tex-Mex omdat het Amerikaans is om Empenadas met caprese of roti-smaak vulling te maken? Geen idee verder hoor
haha hoe lang duurde het om van alles screenshots te maken?
Ik zie trouwens ook wat retourende producten! Die bonenspread heb ik vgm al eens eerder gehad
De herfst verspakketten van de AH zijn wel altijd het beste hoor. Blij dat ze er weer zijn.
Maar 3,50 voor 4 van die empanadas
Die alla norma ziet eruit als kots.
Boehoe… ik mis mijn appie. Die is dicht tot eind december. Ik moet nu een kwartier met de auto rijden.
Maar daarentegen heb ik een 10% korting pas die al die tijd geldig is.
En die 10% korting gaat van de totaalprijs af. Nog vóór de bonus korting e.d.
Dat is dan wel weer super. En loont dus wel ondanks de benzinekosten.
Bloemkool risotto
Het is niet nieuw maar dit topic is denk ik de meest geschikte plek.
Ik heb sinds kort een magnetron, en deze dingen waren in de bonus. Voor 99 cent wilde ik het wel proberen.
Nou doe het niet. Ik weet niet wat ik verwacht had, maar er was echt niks aan. Aan de ene kant zompig, aan de andere kant hard. De ‘kroket’ smaakte niet zo heel lekker en de saus die er op zat ook niet. En toen viel er ook nog een klodder hete ragout in mijn decolleté.
3,5/10
Kruidnotenstand tot nu toe:
Hema discodip: ziet er leuk uit, verder meh, vind ze niet zo boeiend.
AH knetter kruidnoten: verslavend en knetteren goed! Vrij zoet, maar wel lekker dik laagje witte choco. En de kruidnoten lijken beter gekruid dan die van de Hema.
Verder m’n alltime favorieten Bolletje truffel en witte choco kokos op, maar die zijn niet nieuw natuurlijk.
Ik wil ik wil ik wil
Ze geven me altijd wel een beetje een vies gevoel op m’n tanden trouwens omdat ze zó zoet zijn maar wel lekker
Ik heb die met pompoen en salie gegeten maar het smaakte nergens naar. Was wel gewoon zompig en warm maar ik proefde geen pompoen of salie
O ja @Bunnyslippers die discodip kruidnoten vond ik zoo saai
Oh wat jammer die leek me juist erg lekker