Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ik heb ze eigenlijk al te veel gegeten hahaha en heb nog een heleboel in de la. Hopelijk iemand anders lekker inslaan!

Kwam hier om precies dit te posten. :frowning: De klassieke chocopindakoeken zijn 100x beter.

5 likes

Jaa ik ook!!! Hoop ook dat er snel een veggie happy meal komt.

3 likes

Dingen waarvan ik niet wist dat ik het nodig had: :writing_hand: vega happy meal :writing_hand:

4 likes

Deze chips
afbeelding

Is echt 100% hetzelfde als deze:


Maar dan dus zout.
Niet snackwaardig

4 likes

Pombär zonder de gezichtjes op de verpakking ziet er echt raar uit, of zijn deze chipjes ook zonder de smileygezichtjes?

5 likes

Chippies zijn ook zonder gezichtjes

2 likes

De paprika versie is wel lekker maar niet chips waardig inderdaad

1 like

Ik heb dit gekrast voor gratis maar ben niet overtuigd
Het smaakt alsof je drinkt uit een flesje waar eerst iets anders in heeft gezeten eigenlijk

7 likes

Ik vond het echt niet lekker

3 likes

Ik heb er ook meerdere, maar vind het niet echt bijzonder idd

4 likes

6 likes

Drink deze nu en vind hem erg lekker! Goede balans tussen beide smaken. Niet te zoet en een klein beetje bitter.

14 likes

Ik had dit pas in de lidl gekocht! Soort heksenkaas

2 likes

Heb deze ook in huis en maar 1 zakje gebruikt. Indd precies hoe jij het omschrijft. :laughing: Maar heb ook het idee dat dit zo is bij bijvoorbeeld die waterdrop of airup. Zo net niet/ kunstmatig, of is dat anders?

1 like

Haha ik heb dit laatst op en vond het ook niet lekker maar deze beschrijving is echt precies wat het is :joy:

3 likes

4 likes


Gisteren deze twee drankjes gespot bij de Albert Heijn in het schap waar ook alle ijskoffies staan. Ik heb de matcha tea latte geprobeerd. Was lekker maar wel erg zoet!
Zit 8,2 gram suiker in per 100 ml.
Leuke poging maar van mij mag er minder suiker in.

4 likes

Die chai heb ik een keer geprobeerd. Ik vond het niet zo. Was nogal waterig

5 likes

Niet persé een nieuw product in de supermarkt, maar wel een nieuw concept bij AH vanaf vandaag. Soort Too Good To Go, maar dan gewoon vanuit AH zelf. Dacht misschien dat aantal van jullie dit wel interessant zouden vinden; vandaar dat ik het hier deel.


Via de app te reserveren en op te halen bij een vestiging naar keuze.

28 likes