Misschien als je er een verse pompoenroomsaus ofzo bijmaakt dat het wel lekker is. Ik was een beetje huiverig want ik wist niet wat ik van pompoen in pasta zou vinden, maar het smaakte gewoon naar niks.
Haha ja gaat wel een beetje tegen het idee van pompoenpasta in, als je pompoensaus moet maken omdat het anders niet naar pompoen smaakt. Blijf denk ik gewoon bij de verse La Place pasta’s die ze bij de Jumbo hebben, die vind ik wel erg smaakvol!
Ik heb de stroopwafel kruidnoten geprobeerd maar vond ze te hard. ze hebben ook niet allemaal een laagje dus voel me nu bekocht. En ik hou niet van stroopwafels dus weet niet wat me bezielde. Ze krijgen een 5 want echt vies is het niet maar gewoon niet mijn smaak.
Dit meegenomen en het commentaar van m’n vriend toen ik dit uit de boodschappentas toverde was “

Klopt vriend, klopt. Ik heb er dus 2 gegeten maar eigenlijk had ik er na 1 al genoeg van. Het smaakt naar sokken. Het krijgt een 1.
Dat zo iemand bestaat
Ik snap niet wat mensen er zo lekker aan vinden. Stroopkoeken vind ik al beter maar liever gewoon iets zonder stroop.
Ik ga dit nu allebei kopen
Hallo wat zeg jij, dit is echt het beste vieslekkere eten wat deze wereld kent. Echt 1000000/10
Misschien heb ik iets verkeerd gedaan dan? Heb je een turtulio voor mij zodat ik hem ook vieslekker kan krijgen
Allebei de kanten van de verpakking open maken voor je hem in de magnetron doet, dan wordt de andere kant ook zo lekker zompig
En er staat specifiek op ‘niet op een ronddraaiend bord’. Dus ik heb dat hele ding er uit gehaald en hem stil laten liggen. Doe jij dat ook of laat je hem ronddraaien?
Ik heb de cheeseburger nog in de vriezer liggen, hoop dat die beter is.
Oh dat doe ik wel altijd (maar heb deze parel helaas al jaren niet gegeten) en dan in de verpakking, maar wel openmaken
Ik vond het naar kots smaken haha.
Woooow dit heb ik lang niet meer gezien, echt meteen trek in nu! Ik at dit vaak op de middelbare school haha, zat altijd in zo’n automaat
Ribbelchips beste chips.
Inderdaad, why would you do that to risotto
Sterkte gewenst ermee. Ik vind de red velvet van bolletje wel lekker maar die zag ik niet bij onze kleine Boni. Hopelijk zijn ze er dit jaar wel weer
Die worden ook niet meer verkocht, appeltaart was vorig jaar de smaak van het jaar maar is nu bij het standaard assortiment gevoegd.
O jammer, ik zat hier ook op te azen, wat is er niet lekker aan?