Nieuwe producten in de supermarkt #4

Mega fijn dat je kan kiezen, bakkerij lijkt me top!

3 likes

Ja ik zag het ook gister, mijn AH doet alleen helaas nog niet mee. Hopelijk snel!

5 likes

Wat chill dat ze vega apart doen! Klinkt wel aantrekkelijk zo

9 likes

Ik had op een andere smaak gehooptā€¦

7 likes

de pilot hiervan heeft vrij lang geduurd met een aparte app enzo, nu wordt het als het goed is landelijk uitgerold, ben zo benieuwd

4 likes

Ik heb er eentjeā€¦ Keek net om 7.15 en stonden er nog veel onlineā€¦

9 likes

Fijn, mijn kleine AH doet ook mee!

3 likes

Ik heb een vega versie gereserveerd :grinning: ben benieuwd. Je kan tot 16u annuleren, dat is ook wel chill

9 likes

Ben heel benieuwd wat je krijgt! Alleen vleesvervangers of ook vegan toetjes en miss vega van de bakkerij

6 likes

Wil je laten weten wat erin zat? Ben echt benieuwd!

1 like

@NInja en @kaneel natuurlijk!

2 likes

Ik vind die chocolade echt vies. Beetje rare nasmaak!

7 likes

Onze appie doet weer eens niet meeā€¦ echt, het is zoā€™n suffe dorpssuper zo.

2 likes

Eind deze maand doen alle winkels mee :smiling_face:

8 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Too Good To Go

Wellicht een idee om de posts over de (inhoud van) overblijvers samen te voegen bij het TGTG topic? @moderators

4 likes

Simpelweg omdat het bij dat concept past en dit topic bedoeld was om nieuwe producten te delen. Wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind? Integendeel! (Hoop dat mijn AH snel aansluit!)

5 likes

Als nieuw product kan het blijven staan. Lijstjes met wat erin zit, graag in het Too good to go topic. Die topictitel is aangepast.

7 likes

Deze smaak of alles van Hands off?

2 likes

Die nieuwe magnum almond remix heb ik helaas deze week ontdekt. Het ijs smaakt naar de binnenkant van kinderbueno en wil er eigenlijk nu gewoon even 10 eten

10 likes