Nieuwe producten in de supermarkt #4

De muffins lijken wel erg op wat de AH vorig jaar in de schappen bracht

5 likes

Ik zag die salted caramel muffins vandaag liggen maar ze zagen er niet zo lekker uit

2 likes

Bij mijn albert heijn lagen allemaal lege schappen klaar voor de vegan ichoc repen, die ken ik van Ekoplaza, zoet maar wel lekker.
Jammer genoeg in plaats van de björnstad repen, die had ik net ontdekt maar beetje te laat dus :sweat_smile:

ah sick die brownie en birthday cakes lijken op fiber one bars,echt mijn guilty pleasure

4 likes

Lekker veel stukjes speculoos erin! Doet me denken aan de speculoosrepen van galak en monoprix die ik haal in België/Parijs maar dan dikker. In de bonus nog ook deze week.

35 likes

Vandaag gekeken en gevraagd, blijkbaar niet bij elke jumbo want het is geen standaard assortiment maar alleen geselecteerde filialen

Jammer weer dit

2 likes

1 like

Oké dit is wel heel lekker. Ik was bang dat het te overheersend zou zijn maar helemaal niet. Deze gaat vaker mee.

12 likes

Oh deze heb ik toevallig net ook afgerekend! Ben benieuwd

3 likes

Iemand al geprobeerd?

10 likes

Niet geprobeerd maar het feit dat ze er met koeienletters vol smaak! op moeten zetten belooft volgens mij niet veel goeds :sweat_smile:

4 likes

echt he, ik ben er ook bang voor…

5 likes

7 likes

Had jij de pannenkoeken of de pancakes?

4 likes

Ah misschien zijn de pannenkoeken dan lekkerder😊

3 likes

ik heb gisteren een stuk van de melkchocolate versie zitten vreten en was eigenlijk best teleurgesteld omdat het echt wel extreem zoet is naar mijn gevoel, ik heb ook de witte maar ben nu best wel bang dat die echt niet te eten gaat zijn door het mierzoettige.

1 like

Ik vind de melkchocolade ook niet zo lekker (wel die met speculoospasta erin!), ik vind de koekstukjes beter bij witte chocola passen. Maar het blijft natuurlijk wel mierzoet (maar vind dus dat je in de witte beter de speculoos proeft en in de melkchocolade proeft het meer als suiker als je begrijpt wat ik bedoel).

3 likes

Oh dan ben ik wel benieuwd, misschien dat het inderdaad niet zo lekker was met de melkchocolade omdat je twee soortgelijke dingen samen gooit terwijl dat met witte chocolade toch meer een contrast is met zacht-zoete van de chocolade en caramel-achtige van de speculoos.

2 likes

Ik vind die met pure chocolade het lekkerst :drooling_face:

2 likes