De muffins lijken wel erg op wat de AH vorig jaar in de schappen bracht
Ik zag die salted caramel muffins vandaag liggen maar ze zagen er niet zo lekker uit
Bij mijn albert heijn lagen allemaal lege schappen klaar voor de vegan ichoc repen, die ken ik van Ekoplaza, zoet maar wel lekker.
Jammer genoeg in plaats van de björnstad repen, die had ik net ontdekt maar beetje te laat dus
ah sick die brownie en birthday cakes lijken op fiber one bars,echt mijn guilty pleasure
Lekker veel stukjes speculoos erin! Doet me denken aan de speculoosrepen van galak en monoprix die ik haal in België/Parijs maar dan dikker. In de bonus nog ook deze week.
Vandaag gekeken en gevraagd, blijkbaar niet bij elke jumbo want het is geen standaard assortiment maar alleen geselecteerde filialen
Jammer weer dit
Oké dit is wel heel lekker. Ik was bang dat het te overheersend zou zijn maar helemaal niet. Deze gaat vaker mee.
Oh deze heb ik toevallig net ook afgerekend! Ben benieuwd
Niet geprobeerd maar het feit dat ze er met koeienletters vol smaak! op moeten zetten belooft volgens mij niet veel goeds
echt he, ik ben er ook bang voor…
Had jij de pannenkoeken of de pancakes?
Ah misschien zijn de pannenkoeken dan lekkerder😊
ik heb gisteren een stuk van de melkchocolate versie zitten vreten en was eigenlijk best teleurgesteld omdat het echt wel extreem zoet is naar mijn gevoel, ik heb ook de witte maar ben nu best wel bang dat die echt niet te eten gaat zijn door het mierzoettige.
Ik vind de melkchocolade ook niet zo lekker (wel die met speculoospasta erin!), ik vind de koekstukjes beter bij witte chocola passen. Maar het blijft natuurlijk wel mierzoet (maar vind dus dat je in de witte beter de speculoos proeft en in de melkchocolade proeft het meer als suiker als je begrijpt wat ik bedoel).
Oh dan ben ik wel benieuwd, misschien dat het inderdaad niet zo lekker was met de melkchocolade omdat je twee soortgelijke dingen samen gooit terwijl dat met witte chocolade toch meer een contrast is met zacht-zoete van de chocolade en caramel-achtige van de speculoos.
Ik vind die met pure chocolade het lekkerst