De witte toffifee krijg je ook bij kruidvat en ze zijn zo lekker 1000/10
Ik heb ze nog steeds nergens kunnen vinden
En voor een schappelijke prijs. Goede tip, ik heb ze ook eindelijk gekocht!
Hebben jullie de peach pumpkin spice Optimel al getest? Ik ben stiekem wel heel benieuwd
Morgen is optimel 1+1 gratis bij de Ap, en sinds een bak tegenwoordig een halve hypotheek kost heb ik gewacht. Morgen review haha
Oooo ik las verkeerd! Ik wil de winterglow kwark testen, wist niet dat er meer limited editions zijn, excuse me!
Nee, de winterglow kwark wel, de yoghurt haal ik morgen in de bonus
Ik vond hem Mwah, smaakte heel erg naar kaneel. Vond hem vergelijkbaar met de speculaaskwark van ik geloof 2 jaar geleden? Die vond ik ook wat tegenvallen.
Sowieso vind ik de vernieuwde kwarksmaken tegenvallen😔
Mij lijkt peer ook niet lekker samen met sinaasappel😅
Ik heb die bloemkool nuggets van Kwekkeboom net geproefd en ik vond het echt super lekker. Goed crispy en de bloemkool is niet een soort papje maar heeft echt een bite. Niet kopen als je bloemkool niet blieft want die speelt wel echt de hoofdrol en je proeft het.
Ik heb deze vanmorgen op als ontbijt en vind ‘m echt lekker. Ik houd ook echt van kokos, dus dit is echt een lekker dikke volle yoghurt met goede kokossmaak. Zit wel geraspte kokos doorheen dus als je niet houdt van die structuur zou ik ‘m skippen. Jammer alleen dat ie zo duur is.
Zag net dit artikeltje. Volgens mij zijn hier een aantal forummers die glutenvrij eten
Uit 2013
Echt absurd dat 2013 alweer bijna 10 jaar geleden is. Sorry geen nieuw product in de supermarkt, wel existentiële crisis in de supermarkt
Oeps, foutje bedankt
Ik weet niet wat die prinses vega tonijn voor moet stellen maar tonijn is het niet. Ik zou het eerder vega corned beef noemen ofzo, idk. Smaakt nergens naar en heeft een korrelige textuur. Echt jammer dat die tonijn van garden gourmet zo stervensduur is want die heb ik hard nodig in mijn leven en dit is geen vervanging
nou same en heb AH, Jumbo, Kruidvat en Aldi geprobeerd. Volgens mij is dit niet in Groningen geïntroduceerd ofzo
Wel in een dorp 10km van Groningen!
Ik heb ze ong twee weken geleden bij de AH in de oude ebbinge gekocht! Misschien zijn ze daar nog