Nieuwe producten in de supermarkt #4

Omg ik doe dit dus al jaren per categorie en dat duurt zo lang. Dankjewel!

3 likes

Ik denk meteen aan Cynthia.nl en zie een aquarel croissantijs voor me.

6 likes

De meerwaarde hiervan mis ik hoor.

2 likes

Het lijkt mij echt heel lekker juist. Ik vind het alleen wel jammer dat het vanille ijs is met stukjes croissant erin. Gemiste kans om ijs met een boterige smaak te maken

3 likes

Echt geen idee wat ik me bij de bovenste twee moet voorstellen in sausvorm. Nouja ook weer wel want ketchup is natuurlijk ook tomaat

9 likes

Ik had pas geleden een sapje gekocht met rundercollageen bij de AH en ik ben vegan :upside_down_face: had niet verwacht dat ik bij sap ook al alert moest zijn op dierlijke toevoegingen

De vegan garlic mayonaise van Hellmanns heb ik al gehad en die is lekker. Ik heb wel een avocado citroen saus gehad van een ander merk (ik dacht ook Hellmanns) en die was echt niet lekker. Smaakte naar niks en al helemaal niet naar avocado. Dus hoop dat ze niet hetzelfde recept gebruiken.

1 like

Ik heb die avocado & citroen in Italië gekocht en vind m heel lekker, maar meer een beetje zoetzure mayo dan dat je er echt citroen en avocado uithaalt.

5 likes

en ik zei nog specifiek geen boter smaak hahahaha

Maar eerlijk het lekkerste aan een croissant is toch de croissant smaak, en die is boterig

6 likes

Volgens mij zaten alle gewone pinda’s in mijn zak, volgens mij was 1/3 van de zak gewone pinda :rofl:

2 likes

Die van ben en jerrys met die roze chocoladehartjes is ook ‘boterig’ maar dat is helemaal niet vies ofzo

7 likes

Ik heb hem voor volgende week besteld dus dinsdag review :v:t3:

5 likes

ik heb ‘eindelijk’ de witte op (al enkele dagen gelden) en die was idd veel lekkerder! Een fijne combinatie van het de zachte, zoetscherpe witte chocolade en de duidelijk speculoossmaak. Echt een heel verschil met de bruinen versie waar het echt niet duidelijk een contrast vormde. 8/10

4 likes

Toen ik dit gesprek las dacht ik om de 1 of andere reden dat t om kant en klare pancakes ging. Ik kon niks vinden in de AH en nu snap ik waarom niet.
Zo jammer. Pancakes met witte chocolade en/of speculoosvulling lijken me erg lekker!

4 likes

Gewoon die kant en klare choc chip pancakes kopen van ah en dan in de magnetron doen met erin en erop ene blokje van die chocola/ en als ze nog warm zijn lepel speculoospasta (of 7 lepels) erop smeren. Tadaaaa.

Mijn favo om te doen met paaseitjes etc

4 likes

Door jou gooi ik regelmatig die banaanpannenkoekjes in de magnetron met die maxireepjes van Kinder ertussen en stroop en poedersuiker erbovenop. Zooo lekker. :drooling_face:

7 likes

O ja dat moet ik ook weer eens doen :drooling_face:

5 likes

Ohhh ja dit zie ik weleens op je insta!
Ik heb n doos met allemaal kinder mini’s dus kan daar ook wel wat leuks mee maken.

1 like

Mag ik jouw insta, dit klinkt als iets wat ik wil volgen :pleading_face::pleading_face:

2 likes

Ik heb dit vandaag in de Franse supermarkt gehaald en weet iemand of je dit in Nederland ook kan kopen, anders haal ik even een paar extra zakken haha

16 likes