Chocolade eieren voor kerst? Wat is dit voor mindfuck haha
Desalniettemin lijkt het me wel heel lekker. Heb ze hier ook nog nooit gezien
Chocolade eieren voor kerst? Wat is dit voor mindfuck haha
Desalniettemin lijkt het me wel heel lekker. Heb ze hier ook nog nooit gezien
Ja deze liggen hier ook elke kerst en pasen.
Met Pasen heb ik ze wel gezien, maar deze kerstversie nog niet.
Maar er ligt hier überhaupt nog amper kerst assortiment toch. Ik wil kerstkransjes.
Ja klopt, op wat adventskalenders na, inderdaad. Had nog nooit ipv nog niet moeten typen misschien.
Ik sluit me aan bij de vraag of ik je ook mag gaan volgen op insta
Ik heb een notenallergie maar ik ben ready to risk it all voor deze
En @Rochella05 mijn insta is snackdetectives! Post iets minder laatste tijd, maar wel meer stories.
Dan volg ik je al lang🙈
ik had ze toevallig laatst bij de jumbo in de over datum bak meegenomen voor 50 cent oid en toen ingevroren, was van plan om ze dit weekend te eten maar ik weet niet hoe goed mijn review gaat zijn gezien de bewaar omstandigheden
Het zag er wel goed uit in de verpakking nog, ik verwacht dat het gewoon weer een vrij standaard vega kipnugget gaat zijn, maar dan met de textuur van die sensational filet pieces van binnen (die ik overigens wel lekker vind). Zoet en net niet crunchy
Wij hebben deze laatst gegeten. Er zat weinig smaak aan en de binnenkant was erg droog. Moesten ook lang gebakken worden om de buitenkant enigszins krokant te krijgen (wat vast meer droogheid heeft veroorzaakt) 4/10.
Wel super lekker! Dikke laag chocolade bovenop. Andere smaken zijn ook lekker
Het is wel lekker, want witte cremevulling, maar volgens mij is maar de helft gevuld en de andere helft zit het speelgoed in… iig niet waard om er 3,40 voor te betalen…
Ik heb ze ook wel eens los gezien bij de turkse supermarkt en kruidvat, misschien is dat een beter idee
Deze heb ik ook zien liggen bij de action, waarschijnlijk ook een stukje goedkoper.
Vanaf morgen is alle Kinder chocolade in de bonus!
Wel eens gehad, zeker niet het geld waard. Wel lekker hoor maar veel te duur voor wat je krijgt.
Ik vond dit echt niet het geld waard. Je kan beter de normale kinderei nemen.