Ik mocht deze toen voor hun testen en was echt vet negatief, want vond het echt heeeeel goedkoop smaken haha. Blijkbaar hebben ze er weinig mee gedaan
Niet bepaald😅 ik vond de “bites” ook niet zo… maar de caramel seasalt dan weer wel!
Waarom moeten al die pagina’s hier gepost worden? Wat hebben we hieraan? Iedereen die dit leuk of belangrijk vind, kan dit zelf toch ook opzoeken? Wat is het nut?
Het topic heet toch ‘Nieuwe producten in de supermarkt’
Ik vind het niet gek dat je het laat zien maar het zou wel leuk zijn als je dan zelf zegt van oh x of y lijken mij lekker. Nu is het gewoon een random drop screenshots.
Of dat je blij bent dat iets van vorig jaar terug is. Dan is het misschien minder nieuw maar een aanrader. En ik lees graag wat iemand ergens van vindt en dan mag ook het best minder nieuw zijn. In mijn contreien komen sommige dingen later of helemaal niet.
Oehhh ik zie nieuwe smaken trifle!
Framboos en bosvruchten waren er vorig jaar niet, maar die ga ik zeker proberen. Stoofpeer was er al wel maar die was toen zonder speculoos bij mijn weten.
Aardbei is sowieso een aanrader trouwens. Favoriete toetje van mijn dochter en mij tijdens kerst.
Niet nieuw ofzo. Maar dit is echt mijn favo muesli:
9/10 keer hebben ze hem alleen niet in mijn supermarkt???
Vind ik juist chill
De stoofpeer en speculoos lijkt mij wel wat
Edit: Ik zag laatst het bakje met krokante shii-takes. Wat was het klein en dan vragen ze grof geld voor.
oei ik vond deze wel ok, niet wauw maar lekker vettig zoals ik gewend ben van lays
ik ga hem opschrijven voor een volgende keer, alhoewel ik terug strikt aan mijn lactose-vrij dieet ben begonnen
Best chill als je snel wat wil kunnen maken. Alleen boter en schenkstroop nodig, heb ik altijd wel in huis. Je haalt er zo’n 12 stukjes uit
Ik hoopte dat die vies lekkere chocolade “bitterballen” van AH Excellent er dit jaar weer met de feestdagen zouden zijn, maar zag die er helaas (nog?) niet tussen staan op de app.
Lidl heeft wel chocolade bitterballen, misschien is dat een waardige vervanging?
Oh ik dacht dat die met karamel-zeezout waren? Zal eens kijken morgen!
Edit: Oh check de folder online en indd karamel-zeezout & witte chocola-aardbei. Helaas dus niet wat ik wilde haha.
Haha ja ik wilde net reageren dat ik t ook ff opgezocht had en ik helaas fout zat. Sorry! Misschien komt de AH toch nog terug met chocolade bitterballen
Dankjewel😊
Deze van AH is eruit volgens mij