Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ja met rozen? Die zag ik ook staan volgens mij

2 likes

Nadat die met cookies & cream in de prullenbak terecht is gekomen heb ik deze maar gehaald:

Weet niet of ik hem weer koop maar deze eet ik wel op. Het is gewoon witte chocolade met praline en de praline heeft een koffiesmaakje. Ik geef hem een 7.

10 likes

Cracottes, dit geeft me echt een kill bill siren gevoel naar toen het nieuw was en iedereen er mee geobsedeerd was.

Volgende week donderdag bij de Lidl

10 likes

Die boter lijkt me wel lekker!

11 likes

Chocolade bitterballen hahaha, dit moet ik proberen

5 likes

My lord ik ook, lijkt me echt supergoor

8 likes

De appie had dat vorig jaar met de kerst ook en waren erg lekker

Had appie die niet ook met kerst eens? Toen waren ze heel populair

Die vegan shoarma pizza is trouwens paddenstoel shoarma echt jammer

4 likes

Ik hou echt heel erg van paddenstoelen maar ik vind de mate waarin de AH paddenstoelen als shoarma probeert te slijten echt belachelijk

14 likes

Aah jammer ik was echt enthousiast, volgens mij hebben ze ook wel vega shoarma in het assortiment (gehad?) dus waarom zou je dat niet gebruiken.

1 like

Ik weet niet meer zo goed waarom maar ik vond de shoarma van de AH wat tegenvallen, andere merken vind ik lekkerder. Ik zou hem wel proberen met paddenstoelen, hou ik wel van.

2 likes

Mogen ze wel paddestoelen als dure chips slijten?

3 likes

Wie noemt dit chips dan?

6 likes

Was oké, maar zou het niet zo snel weerkopen… smaakte een beetje “goedkoop”, niet echt een warm zoete volle chocoladesmaak…

Jammer want die ervaring heb ik bij de caramel seasalt variant zeker wel!

2 likes

Geen supermarkt, maar mocht je een Bonte Koe in de buurt hebben (Rotterdam, Den Haag etc): hun vegan melkchocoladerepen zijn echt lekker. De bite is nog wel wat harder, zoals pure chocola, maar de smaak is echt romig.

6 likes

niet echt nieuw maar vandaag voor het eerst gegeten, de verpakking sprak me nooit aan omdat ik dacht dat het gewoon gedroogd fruit zou zijn. In de realiteit is het lekker smaakvol, wat taaier van structuur dan klaasieke winegums omdat er geen gelatine in zit. Je proeft heel duidelijk de fruitsmaak, vind ze echt lekker desondanks dat de 50% vooral slaat op de appel en perensmaak.

Percentages

concentraat van: appelpuree 35%, perensap 16%; fruitsap uit concentraat: aardbei 0,1%, framboos 0,1%, blauwe bosbes 0,1%, granaatappel 0,1%

Het enige nadeel is dat deze variant dus vooral ‘zwaarder’ fruit is en de andere mix met meer citrus waardoor je niet genoeg variatie hebt. Die citrus moet ik nog proberen, zal voor de volgende bonus zijn.

5 likes

Helaas woon ik echt aan de andere kant van het land, en geen grote steden in de buurt :frowning: maar bedankt voor de tip!:blush: wie weet kom ik er met een vakantie of dagje uit

Het is niet te bestellen ?

Edit: ik kan natuurlijk ook gewoon googlen, zeker te bestellen maar wel duur…

Ja ze hebben ook een webshop! Dit is ‘m.

Ik koop hier ook regelmatig ff een bonbonnetje voor onderweg haha (bvo maar dan anders).

3 likes

Ik zag het inderdaad!:blush: met de verzendkosten samen wel duur…maar wie weet, bijna sinterklaas​:innocent:

1 like