Vanaf de 29e bij de Albert Heijn, ik heb zo’n vermoeden dat dit erg prijzig is
Dit verkopen ze al een tijdje bij een veggie supermarkt bij mij in de buurt, dus gok dat de prijzen wel ongeveer kloppen (misschien wordt het iets goedkoper want AH is natuurlijk wel een grootmacht). Nog niet zelf geprobeerd overigens.
Er staat niet bij hoeveel gram het is, maar idd vrij prijzig dus wie weet komt er een aanbieding om te kijken of het het waard is
Die smaken klinken altijd zo lekker… maar vind zelf vaak de ijs variant van brownie/chocolade tegenvallen
Ik vind dus bij het vegan chocolate brownie ijs van de Lidl het ijs superlekker maar de brownie niet, en bij b&j andersom. Hopelijk is dit een gulden middenweg
Heeft iemand deze al geprobeerd? Wil pasta met spekjes maken vanavond en twijfel om deze een keertje mee te nemen.
Ja, ik! Vond ze echt superlekker, beste vegaspekjes die ik gehad heb.
Chill dat ze nu ook bij AH gearriveerd zijn!
Edit: en nu maar hopen dat ze jou ook bevallen als je ze koopt, haha
Fijn! Dan ga ik ze halen! Alleen even kijken of ik voor naturel of gerookt ga.
Ik vind deze de lekkerste spekjes idd!! Echt een aanrader
Ik heb vorige week met de gerookte versie pasta carbonara gemaakt! Als je ze lang genoeg bakt worden ze echt heel lekker krokant, en ik vond de smaak ook goed. Zelf nog wel alleen wat zout toegevoegd omdat ik ze net niet zout genoeg vond voor echt die spek-ervaring
Ik had de gerookte, vond ze erg lekker en inderdaad met een beetje olie erbij goed krokant!
heeft iemand nou trouwens dat croissant ijs van Crisp geprobeerd
Ik geloof je maar ik kan m niet vinden, ook niet als ik in het topic op croissant of ijs zoek, of doorscrol sinds dat dat ijs gepost was. Maar goed, zal wel gewoon blind zijn
Vond ze ook echt super lekker! Had de gerookte gekocht.
Ik heb ze vanavond pas gegeten en vind ze ook lekker! Was wel door een saus dus wil ze nog een x goed knapperig eten, maar voor nu proefde het goed en goede vervanger voor de vleesversie. Beetje extra zout toegevoegd.
Ik had vanochtend de plakken onder een gebakken eitje. Vond de smaak wel prima, maar ze worden niet zo lekker en knapperig als die van de VS
Ik vraag me dan echt af of ik een verkeerde heb gehad, want had deze een tijdje terug bij Plus gekocht en vond ‘m niet te vreten. Terwijl ik houuu van pinda en alles. Was niet pittig, proefde juist amper pinda en vond m ook niet zo een volle mayo smaak hebben.
Oh ja dat kan natuurlijk dat je hem gewoon niet zo lekker vindt! Ik proefde wel duidelijk pinda en dan daarna een beetje pit. Niet echt sambal pittig zoals ze omschrijven trouwens. Maar wel net genoeg om wat extra smaak eraan te geven.
Wat ik trouwens geen aanrader vind is deze. Die vind ik wel echt heel flauw.
O goede waarschuwing want die stond nog op mijn lijstje! Denk ook dat ik te hoge verwachtingen had, want de pinda curry bijvoorbeeld van Hela vind ik echt hemels.