Nieuwe producten in de supermarkt #4

Een mosterd na de maaltijd tip🙈

Deze vond ik heerlijk, goede volle romige chocoladesmaak, een laag die je licht moet breken en een cheesecakelaag die goed in balans is qua structuur en zoetheid

Vorige week in de aanbieding voor 1,99 :sweat_smile:

Deze balletjes naar kennelijk “nieuw” recept vond ik niet lekker, in eerste instantie een wat flauwe smaak met een vieze nasmaak :pensive:

5 likes

Volgens mij geldt dit voor bijna alle feestdagenproducten. In tijdelijke shit wordt minder aandacht en geld gestopt. Geldt vaak ook voor limited editions van make-up merken.

4 likes

Nou, wel even een shoutout naar deze choco balletjes. Zelfde als die gekleurde met pasen, maar dan wat groter. Heeeeerrrlak in vanille vla of op een wit broodje met roomboter.

14 likes

JAAHAA, bijna alle, Ludo, bijna.

2 likes

Iemand ervaring met deze?

Heb het net gekocht omdat ik traditioneel op nieuwjaarsdag ontbijt maak voor iedereen maar er zitten wat vegans/vega’s tussen. Heb t zelf nog nooit geprobeerd en het lijkt nieuw. Is het te doen of kan ik beter een andere halen?

4 likes

Wie weet of de diepvries churro’s van aviko lekker zijn? Ik heb een airfryer

2 likes

Ik heb deze in de pan gemaakt en daar bleven ze heel slap in. Vorige week nog een poging gedaan in de airfryer en toen werden ze heerlijk knapperig! Ik denk dat je hetzelfde effect in de oven kunt bereiken. Maar ik zou ze dus niet in de pan doen

3 likes

Ik eet deze echt super vaak uit de airfryer! Meteen even door kaneel suiker halen :heart:

1 like

Ik vond ze heel zout :pensive:

1 like

Oh Nice! Ik heb wel een air fryer tot mn beschikking dus dat ga ik dat proberen

5 likes

Ja! Beetje poedersuiker er bij en als je hebt wat Nutella opwarmen om in te dippen :heart:

4 likes

Ah top dan ga ik ze halen!

2 likes

Ik weet dat velen geen fan zijn van groente als vervanger voor iets, maar dit zag er wel lekker uit

Die met spinazie zijn met kaas en die met pompoen met room

13 likes

En met de huidige aanbieding het proberen waard. Ik ga ze meenemen.

2 likes

Oh ik hoop dat ze lekker zijn! Ik hou juist wel van groenten als “vervanger”/burger maar de weinige die er zijn, zijn meestal niet zo lekker.

2 likes

Een beetje speculoos pasta smelten in de magnetron en dan de churros erin dippen. Zo lekker

7 likes

Ik eet deze nu op volkoren kaiserbolletjes met wat rode pesto & extra mozzarella erbovenop, echt een aanrader!

Die met courgette en aubergine vind ik vooral erg lekker van smaak. Heeft een beetje ook iets van tomaat oid erdoorheen dus je hebt echt zo’n ‘Italiaanse gegrilde groenten’ smaak (weet even niet hoe ik dit beter omschrijf haha)

Die spinazie met erwtjes is ook lekker, alleen ben ik zelf iets minder van de erwtjes dus die andere vind ik dan lekkerder. Smaakt echt heel erg naar geroerbakte verse spinazie ook wel (goh), de kaas proefde ik niet zo terug.

Maar met deze aanbieding zou ik ze zeker kopen, echt een goede lunch zo!

7 likes

Ik wil ze deze week ook halen bij de appie :blush:

4 likes

Ik vind dit geen aanrader

Had ze in de air fryer gedaan en ze waren goed knapperig (rauw zijn ze slijmerig), maar de smaak was heel meh. Niet vies maar voegde echt niks toe aan de eieren.

4 likes

Volgens mij is deze nieuw.

7 likes