Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ik heb het gegeten toen je het gratis bij je bestelling kreeg. Het was zeker lekker maar ik vind B&J lekkerder. Het ijs is vrij saai vanille ijs (bv. Baked Alaska vind ik dan veel lekkerder). De croissant flakes zijn een leuke touch maar is ook niet heel bijzonder.

3 likes

Dank voor de review!!

4 likes

Deze is zo leuk!!!

18 likes

Nou ik heb laatst de andere smaak ook geprobeerd en daar was niet zoveel meer aan omdat een deel van de smaken hetzelfde is met de appel en peer.

concentraat van: appelpuree 35%, perensap 16%; fruitsap uit concentraat: perzik 0,1%, mandarijn 0,1%, passievrucht 0,1%, ananas 0,05%

Ik vond het echt te flauw van smaak bij deze mengeling omdat je dus eigenlijk veel te veel van die appel en peer hebt en er eigenlijk gewoon geen citrus in zit? Ik had me verwacht aan meer krachtige zure smaken van citroen, sinaasappel, pompelmoes, ed. Maar het was gewoon net zo zoet met weinig variatie. Echt een teleurstelling.

8 likes

Ik vind deze juist super lekker, kan zo de hele zak leeg eten.

7 likes

Dit wordt ons toetje voor het kerstdiner, kind gaat helemaal blij zijn :grin:

2 likes

En who am I kidding, ik ook!

10 likes

Ik ook maar kind houdt niet van schuimgebak…

2 likes

dan eet kind maar niet

19 likes

En glutenvrij! Yes.
Ik regel het toetje dit jaar :smiley:

4 likes

Volgens mij waren er in dit topic mensen benieuwd naar de VFC prijzen toch? Vanaf januari pas online, maar al wel in de winkel en misschien ook in je persoonlijke bonus volgende week:

9 likes

Goedkoop is het nog steeds niet…maar het valt me mee

2 likes

ik had er gewoon meer van verwacht :frowning:

1 like

Ik heb dit een keer gehad( eet zelf vlees) omdat het volgens reviews echt de beste vegan kip zou zijn, maar wat smaakloos was dit zeg. Mijn vriend was toen nog vegan en had ook echt hoge verwachtingen en zelfs hij vond het echt niet te eten. We hebben de dure zak na een paar maanden weggegooid omdat we het niet meer wilde eten.

3 likes

Iemand hier die ook wel eens de Delicata melkchocolade eet? Ik koop elke keer de reep van 400gram en die was een tijdje niet verkrijgbaar bij mijn AH en nu lijkt de smaak veranderd :disappointed:

Maltesers Reindeer, 2,49 voor 5 stuks, Kruidvat

Heerlijk. De kern bevat kleine malteserballetjes in een soort creme-praliné, maar dan lekker (ik houd niet van praliné) het doet me erg denken aan de lichtbruine laag van een Mars Delight, een special die ik graag terug zou willen zien.

1b6qVE1m4-Bq_fyOcagjnHMC1OrrgT7TCo1SXw2y0zo

24 likes

Nou, dat wordt rennen.

3 likes

Echt hoor. Ik mis ook de Milky way crispy rolls. Eerst had je ze nog bij Action, maar daar zijn ze ook niet meer te bekennen. Huilen…

17 likes

Ik mis deze :sob:

Vond deze zo lekker, maar volgens mij wordt het nergers meer verkocht.

9 likes

Omg jaaaa die waren echt m’n favoriet! Zo jammer dat die niet meer bestaan

2 likes