Ik vond deze echt heerlijk!
De nieuwe limited edition yoghurt is stracciatella
Inmiddels gekocht en geproefd! Haalt het niet bij de vorige versie inderdaad, maar nog steeds wel echt lekker!
Ook die groenterondo’s gekocht en de pompoen/pastinaak versie geproefd: ik vond ze lekker! En dikke plus: mijn tweejarige zoon wil vrijwel niks eten, maar hier hier gingen een paar hapjes van naar binnen😁.
Bijna 4 euro voor 8 nuggets
Nog niet geproefd, maar ik wilde deze schattige veeeel te dure dinootjes met jullie delen
Ik heb deze gisteren getest met mijn vriend (met lichte dino-obsessie) maar we waren niet zo enthousiast. Ik vond er niet zo heel veel smaak aanzitten, maar dat vind ik al gauw bij nuggets. Wel leuk voor kinderen denk ik?
Tip aan mensen die net als ik houden van koffieyoghurt (is vaak wel verkrijgbaar in het buitenland, in Italië enzo, maar hier vaak niet standaard): ik roer altijd wat instant espressopoeder (fijne poeder, geen groffe korrels!) + wat zoetstof (honing, agave, gewoon suiker of zoetstof) door mn yoghurt/kwark, echt heerlijk.
Maar ga deze Optimel ook wel even proberen, ben benieuwd
De cheese bites van AH zijn echt zo lekker. Ze moeten echt kort in je airfryer/oven, minuutje of 5 tot 7 is genoeg. Had ze net iets te lang laten liggen, ze barsten vrij snel open. Ik dacht dat er niks van over was maar het zijn gewoon hele smalle hapjes met heel veel goedkope kaassmaak. Echt een ideale snack.
Ik kocht deze uit nieuwsgierigheid in Duitsland. What was I thinking? Als ik komkommer wil neem ik wel een komkommer, als ik een bus pringles opentrek wil ik chips. Ik gooi niet graag dingen weg, maar lief en bestie vonden het ook smerig, dus niemand ging het opeten…
Heb je toevallig een plaatje of linkje van deze?
Oh, wauw, ik had het opgezocht na jouw vorige post, en toen kwam ik hierop uit:
Geheel wat anders dus! Stond de rest van de tekst over de airfryer er al bij, want dat herinner ik me niet, dat verklaart veel!
Hahahah ja dat stond er al bij. Maar ik had wel de naam fout, het zijn kaasbites😂
Ik vond deze best oke. Deed me een beetje denken aan tzatziki chips van Lays van vroeger. Echt zo jammer dat die niet meer bestaat.
Ohhh, die zijn nieuw voor mij! Dank je wel.
Die zijn heel lekker inderdaad! Geen standaard kaassnack/kaassoufflé smaak
Haha ik weet niet precies waarom maar ik vind AH nacho kaashapje een extreem sullige naam voor een product. Sowieso kaashapje. Of hapje. Dat klinkt toch eigenlijk raar al je erover na gaat denken niet dat ik nacho cheese bite beter vind hoor
Maar ze heten dus kaasbites, ze noemen t hapje op de site maar op de doos heet t weer anders. Very confusing😂
Maargoed al met al, lekker snackie haha.
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen Ik vond deze echt te overheersend naar komkommer smaken