Volgens mij is deze nieuw.
Volgens mij is dat gewoon de Milka Chips Ahoy! zonder de merknaam. Heb alleen geen oude chips ahoy meer om echt mee te vergelijken.
Oh goeie. Ja die heb ik nooit gehad dus legde de link even niet. Ik moest wel drie keer kijken of dit niet de Oreo was. Wat een irritante zelfde verpakking.
Ik las, fietste en eet nu de pompoen pastinaak versie. Uit de aifryer echt heeel zacht maar wel lekker!
Jaa dit is de oude chips ahoy, had deze vorige week nog
Fijn! ik hoop dat ik ze ook knapperig kan bakken
Meer saus meer beter, maar dit lijkt bijna een hele vroege 1 april grap.
Hahaha dit eet oprecht heel chill😂 heb het wel eens in een restaurant gehad
Ligt over een tijdje in de op=op bak met korting.
Dit bestaat al van Lamb Weston, is lekker! Misschien extra crispy door de extra ‘randjes’ ofzo haha
Ik kwam het deze weer voor het eerst tegen. Als pompoen en pumpkin spice fan en vind ik dit echt vies.
Het leven is duur dus het bakje gaat op maar ik ga het nooit meer kopen.
Het is zo zoet en kameelachtig.
het is ook pumpkin spice en niet pompoen?
Ik denk dat een kameel in hummus inderdaad niet lekker is.
Hahahahahahahahahaha. Misschien wel lekkerder dan dit.
Deze hadden ze vorig jaar ook, niet zo lekker als de koffie Griekse yoghurt . Deze is veel dunner. Wel oké op zich
Ik vond deze echt heerlijk!
De nieuwe limited edition yoghurt is stracciatella
Inmiddels gekocht en geproefd! Haalt het niet bij de vorige versie inderdaad, maar nog steeds wel echt lekker!
Ook die groenterondo’s gekocht en de pompoen/pastinaak versie geproefd: ik vond ze lekker! En dikke plus: mijn tweejarige zoon wil vrijwel niks eten, maar hier hier gingen een paar hapjes van naar binnen😁.