Nieuwe producten in de supermarkt #4

Oh dat vond ik juist heerlijk! Ik eet bijna nooit meer linzen en paddestoelen omdat mijn vriend daar allergisch voor is dus ik was helemaal aan het genieten :smiling_face_with_three_hearts: maar goed ik was ook dronken dus

3 likes

30 likes

Don’t dead open inside :sweat_smile:

5 likes

Wat maakt ‘t zo vies?

3 likes

Ik vond deze vorige week in de AH, of het nieuw is weet ik niet maar ik had m nooit eerder gezien.
Heb ergens spijt van deze ontdekking want ik vind het zo lekker dat ik het bijna bij alles wil eten, echt goddelijk.

10 likes

Wat is er zo goddelijk aan? Ben wel benieuwd, love mayo.

1 like

Ja nieuw!

5 likes

Het is gewoon kerrie mayo maar dan wel echt goed gedaan.

1 like

Same, houd normaal niet eens zo van kerrie mayo want vaak ook te zoet. Maar bij deze bleef ik bij nemen.

5 likes

De brander mayo van hun is ook :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

8 likes

O M G ?? Hoezo ken ik dit niet ??

6 likes

Is dat een soort Joppiesaus of niet?

Nee echt totaal niet, veel milder en (ugh) puurder. Gewoon een goeie mayo met precies de goeie dosering aan kruiden.

7 likes

Ik moet slapen maar kan alleen nog maar hier an denken :joy: als ik het tegenkom ga ik dit zeker meenemen

1 like

Ja, bij een Jumbo in Zuid-Holland.

3 likes

Ja vandaag bij Albert Heijn, in apart Kinder paasschap.

5 likes

Kwam deze vandaag tegen en hij stelt idd niet teleur :drooling_face:!

5 likes

Jaa, Albert Heijn
Zelfs hier in zuid limburg

3 likes

image
image
image

Ik zag vandaag deze tiramisu bij AH :heart_eyes: Wel in de vriezer, maar Crosta & Mollica pizza’s zijn echt mn favo dus ben erggg benieuwd. Volgens mij lagen de Tartufi er ook, maar weet het niet meer 100% zeker nu dit allemaal nog niet op de AH website staat, maar in ieder geval nog 2 zoete dingen naast Tiramisu :heart:

25 likes

Ohh en lag de tiramisu in de koeling of de vriezer? Ik hou zo van goede tiramisu en vind hun pizza’s inderdaad oprecht lekker genoeg om het aan te durven om te proberen

2 likes