Nieuwe producten in de supermarkt #4

Vriezer staat in haar stukje!

4 likes

Oh haha ik zie het nu. Helemaal gemist blijkbaar :joy:

1 like

Haha ja verwacht ik ook, maar met dit merk heb ik toch 10% hoop dat het wat is

2 likes

Super duur (nu met 25% korting bij AH maar anders 3eu voor 2??), wel lekker. Het plaatje is een leugen want bij mij zaten er maar 3 nootjes op de bovenkant ofzo maar goed ik hou toch niet van nootjes. Bananenbrood/donut is prima, het glazuur superzoet maar daar hou ik wel van. Zou het niet kopen als ik een donut ofzo wil, want een donut is het niet. Een gezondere variant van een donut is het ook weer niet, en donuts zijn sowieso gezond voor de ziel en passen op zichzelf al in een gezond eetpatroon. Zou het op zich wel weer kopen als het flink afgeprijsd is of wanneer ik zin heb in bananenbrood, maar geen heel brood, of wanneer ik zin heb in een bananenbrood in de vorm van een donut met heel zoet glazuur erop. Was wel makkelijker eten dan gewone donuts want geen suiker

8 likes

Ik heb die citroen variant wel eens gehaald. Vind het meer citroencake eigenlijk, en dan beetje bananenbrood achtig. Vond ze wel erg lekker, vooral dat glazuurlaagje erbij. Maar inderdaad veel te duur, met 35% korting is het wel leuk.

2 likes

Kun je beter toch zo’n plakje bananenbrood kopen bij de AH.

2 likes

Geen idee of het hier al voorbijgekomen is, maar zag dit vandaag bij Jumbo. Heb laatst al hazelnootpasta gekocht bij Sligro dus ik heb deze laten staan.

17 likes

Zou dat lekker zijn als vulling in koekjes? :eyes: Ik ga ze onthouden, dank voor de tip!

3 likes

Ik heb een tijd geleden die witte gekocht in de hoop dat het zou smaken als de witte pasta uit duo penotti, maar het smaakt heel anders helaas. Ook wel logisch want dit is van amandelen en de duo penotti niet.

Ik weet niet hoe deze precies smaakt. Maar als het ongeveer hetzelfde smaakt als die van Nocciolata (die heb ik nu thuis) of Dille en Kamille dan zeker wel!

6 likes

Vgm is die linker meer praline zoals vulling van chocolade. Niet Bueno vulling. Denk ik tenminste

2 likes

Neeeee wat een teleurstelling, ik hoopte echt dat het zou smaken als het witte deel uit de normale DP. Ik vis namelijk eerst altijd het witte eruit haha dus ik wil gewoon een pot met alleen dat!

4 likes

Dat bestaat toch wel, is dat niet gewoon witte chocoladepasta? Ik heb dat maar 1x op, heel lang geleden bij iemand anders maar ik had het idee dat dat smaakt als het witte uit Duo Penotti

image
image

4 likes

Haha gatver

2 likes

Nee dat smaakt echt heel anders helaas!

4 likes

Wij hadden vroeger wel eens pralinepasta en die smaakte naar de binnenkant van bonbonbloc. Ik mis dat, ik hoop dat deze een beetje zo smaakt!

4 likes

13 likes

Ik hou echt niet van snoep maar toch wel weer leuk dat snoep vaker vegan gemaakt wordt

8 likes

Vind ik ook! Kan zo makkelijk vegan gemaakt worden. Katja is nu volledig vegan (op de yoghurt snoepjes na dacht ik)

4 likes

10 likes