ja haha ik heb op de basisschool 2 klassen overgeslagen dus ik was best jong lol. Dik goed gemaakt later door 8 jaar lang te studeren lmao
Geen supermarkt maar domino’s, klinkt zo vieslekker, ik wil het proeven. Review volgt, maar niet vandaag.
Ja ik ook, maar heb nooit een klas overgeslagen, ben van november, normaal moet je groep 2 dan doubleren maar omdat ik al kon lezen etc ben ik toen gewoon naar 3 gegaan en zo gewoon elk jaar 1 klas omhoog
Vind dit toch minder gek dan een frikandellen pizza. Behalve de augurk dan
Augurk maakt alles beter
Wow jong zeg, had je dan niet veel oudere klasgenoten?
Ik realiseer me nu dat ik groep 2 dubbel heb gedaan dus ik was al wat ouder toen ik in de brugklas zat.
Ik heb vandaag de bananen gegeten. Ik vond het lekker!! Ik mis als vegetariër die geen gelatine eet de Haribo bananen en deze smaak lijkt er op. Echt lekker vies!
offtopic verhaal over geboortemaandeffect
Ik was zonder klassen over te slaan ook 12 in 2 havo. Vroege leerling omdat ik eind sep jarig ben en de knip op 1 okt ligt. Nu blijkt uit veel onderzoek dat vroege leerlingen vaak niveautechnisch onderschat worden. Je bent soms een jaar jonger dan anderen en dat kan op zo’n jonge leeftijd idd een groot verschil maken qua ontwikkeling.
Stel iemand vindt dit interessant Elk jaar gaan duizenden kinderen naar de verkeerde school vanwege hun geboortemaand - De Correspondent
De knip op 1 oktober is 38 jaar geleden al afgeschaft
Dat klopt maar dat neemt niet weg dat veel scholen dat nog wel doen. Zeker toen wij forummers op de basisschool zaten.
Ja, dat is zo, maar dat is dus eigenlijk heel gek. De laatste 10 à 15 jaar laten veel scholen die datum gelukkig steeds meer los.
Die Rosalia limited edition Cola smaakt naar malibu
Ik vind t voor een keertje wel lekker.
Ja er zit toch wel iets van kokos in he? Ik kon het niet helemaal thuisbrengen, vooral omdat ik de smaak probeerde te omschrijven voor iemand die echt niet van kokos houdt en dus niet wist of ik mezelf nou voor de gek hield of niet.
Ja ik las in recensies vooral dat ze t naar spekjes vonden smaken maar ik proef onmiskenbaar die chemische zoete Malibu kokos. Misschien een soort combo van de 2. Vind t opzich best lekker maar zou t niet perse nog een keer kopen.
Ik eet nu deze van Lidl: ik vind ze lekker! Jaren geleden had Lidl ook bonbons met crème brulee smaak (volgens mij met kerst) en daar lijken deze op! Witte crème vulling erin en best verslavend (heb er nu al 3 op) 8/10
Weet iemand waar deze precies op lijkt qua smaak? Het is zo bekend maar kan het niet plaatsen. Is het een Tony’s reep? Iets was met Sinterklaas in de schappen ligt? Geen idee. (Ook niet of het nog heel nieuw is mja staat NEW op haha).
Overigens echt megalekker, geef het 9/10. En in de Bonus nog deze week.
Hoe bedoel je waar dit op lijkt? Is het niet gewoon speculoos
Haha neeee, het is speculoos met melkchocolade dus dat smaakt zeker niet hetzelfde als gewoon enkel speculoos. De hele reep doet me enorm aan een andere reep (oid) denken, maar kan totaal niet plaatsen welke
Chocolade pepernoten?