Nieuwe producten in de supermarkt #4

Haha neeee, het is speculoos met melkchocolade dus dat smaakt zeker niet hetzelfde als gewoon enkel speculoos. De hele reep doet me enorm aan een andere reep (oid) denken, maar kan totaal niet plaatsen welke

1 like

Chocolade pepernoten?

5 likes

Ik vind het naar taai taai met een laagje chocola eronder smaken

2 likes

Die vond ik juist wat tegenvallen, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik iets teveel hoopte op ‘echtere’ drumsticks. Ik vond ze wel lekker, maar echte kluifkip was vroeger mijn lievelings en qua kipvervangers vind ik de filets van vivera en van de vegetarische slager beter.

1 like

Dus Hollands pittig

6 likes

Ik weet niet of het nieuw is, maar bij “onze” action nog niet eerder gezien…

5 likes

Die rechtse vind ik best lekker. Goede chocolade(smaak)

2 likes

Ik heb ze laatst op bij een vriendin en toen waren ze geweldig: de truc was heel lang bakken met veel boter. Ze waren echt super comfi food ish!

(Ik was ook echt een enthousiast kippenpootjes eter)

1 like

Wat is het? Nootjes? Maltesers? M&M’s?

1 like

Cookie dough bites staat op het schapkaartje, maar dat matcht bij mij niet zo met “crunch” :thinking:

4 likes

kaasplankie

Aanrader! Ik had niet verwacht, dat dit zo lekker zou zijn.
Smaakt naar jonge kaas met mosterd :heart_eyes:

3 likes

Aha klinkt lekker! Maar inderdaad niet als iets wat crunchy moet zijn.

3 likes

19 likes

Wow fascinerend dit. Ben echt benieuwd, ik ga het kopen als ik het ergens kan vinden

3 likes

Ik wil deze ook zeker proberen! Ga 'm meenemen als ik weer boodschappen ga doen!

1 like

Ook een oude kaas sweet chili! Die kip pesto blijkbaar ook.

4 likes

Is kaas en mosterd de nieuwste trend? Eerst de borrelnootjes en nu een salade

7 likes

Ik denk dat een vegan kaasmosterdsalade niet zoveel met een trend te maken heeft haha.

1 like

Dan is het vooral opvallend dat twee verschillende producten met dezelfde smaakcombinatie redelijk snel achter elkaar hier worden gepost

Die borrelnoten zijn er al ruim een half jaar maar worden nu pas gerecenseerd als “nieuw” door bepaalde proefkanalen etc. Misschien dat Duyvis ze opnieuw door de marketingstraat hebben gegooid omdat ze niet te vreten zijn en ze t nog een kans willen geven whaha.
Maar ze zijn iig niet nieuw.

5 likes