Maar voor een pistache-liefhebber dan misschien wel heel lekker?
Oke finally de Tiramisu van Crosta Mollica geprobeerd. Zoals verwacht was het de prijs niet waard (volgens mij 5,99)
Die laagjes tussen de lange vingers waren een beetje viennetta ijs achtig, lange vingers/cakedeel was nogal droog. Het had ergens wel wat weg van tiramisu en het is prima te eten, maar de volgende keer koop ik gewoon weer zo een AH bak uit de koeling (dat is echt mn guilty pleasure)
Denk dat je die van de Lidl dan wel lekker vindt
Helemaal mee eens!
Als je de pistache niet wil proeven…
Geen idee of dit nieuw is, het zat in een tgtg pakket. Maar lekker, een mixje van crunchy mini chipjes en een soort borrelnootjes. Lekker pittig, maar niet te heftig. Een ding snap ik niet: waarom heeft zo’n klein zakje een sluitstrip?
Alle Sultanas krijgen nieuwe verpakking en nog maar 4x3 koekjes Ipv 5x3.
Daarbij ook een nieuwe smaak: kaas ui
Ook deze 2, de soft marshmallows en soft caramel Barebells reep en producten van Upfront zijn ergens deze week bij de ah te vinden
Dit zat in mijn kerstpakket…
Leuke nieuwe producten op zich maar ik snap de vezelrijke hype niet zo. Net als met proteine rijk. De meeste mensen weten toch niet wat het echt inhoudt, en kopen het omdat het gezond klinkt, maar uiteindelijk valt het altijd mee hoe veel vezels er in zitten? En een merk als no fairytales heeft waarschijnlijk ook vooral vega(n)s als doelgroep, die toch al veel vezels binnen krijgen
Disclaimer ik heb de macro’s niet bekeken want no way dat ik bijna 3eu ga betalen voor 3 repen van minder dan 100kcal dus waarvan ik nu al weet dat ze miniscuul zijn
disclaimer 2 ik weet ook helemaal niks van marketing enzo
Ik vind die Trek repen vooral lekker en handig voor in mijn tas als ik een hongerklop heb, maar koop ze alleen bij 1+1 gratis.
Nee + het schap met dat soort repen is al supergroot. Wat ga je nog toevoegen nu?
ik snap het wel als je het lekker vind hoor, ik vind trek ook erg lekker haha. Maar ik zeur specifiek over die no fairytales repen. Bij die van trek krijg je ten minste nog een redelijk volwaardige snack, niet een reepje lucht met smaak verpakt in plastic
Ze zullen iets anders eruit halen om deze introductie te doen. En als ze wél het schap uitbreiden is dat omdat er dus voldoende omzet in zit
Niet nieuw maar wellicht een tip, ik vind deze van de lidl top (vooral de banaan choco):
1 euro voor 8 repen, ook nog eens waar voor je geld in deze skere tijden
Ja deze at ik al op de basisschool
Ahh die chocolade banaan transporteert me echt terug naar 2 vwo Wat zou ik graag toch weer eens 12 willen zijn jeetje. Toen hoefde ik me al helemaal geen zorgen te maken over de kosten:muesliereep ratio
Was jij 12 in 2vwo?
Dat kan opzich toch? Ik was ook 12 aan het begin van 2VWO