Ook een oude kaas sweet chili! Die kip pesto blijkbaar ook.
Is kaas en mosterd de nieuwste trend? Eerst de borrelnootjes en nu een salade
Ik denk dat een vegan kaasmosterdsalade niet zoveel met een trend te maken heeft haha.
Dan is het vooral opvallend dat twee verschillende producten met dezelfde smaakcombinatie redelijk snel achter elkaar hier worden gepost
Die borrelnoten zijn er al ruim een half jaar maar worden nu pas gerecenseerd als “nieuw” door bepaalde proefkanalen etc. Misschien dat Duyvis ze opnieuw door de marketingstraat hebben gegooid omdat ze niet te vreten zijn en ze t nog een kans willen geven whaha.
Maar ze zijn iig niet nieuw.
Met 2 producten is 't toch niet gelijk een trend.
En die salade bestaat ook al heel lang, alleen nu dus vegan gemaakt
En kaas/mosterd is een van de meest klassieke hollandse combinaties volgens mij.
(Ik lust ze allebei niet )
Ja, ik vond ze echt heel saai. Ik mis nog steeds die satésmaak van vroeger. Mijn favo vieslekker nootjes na bier.
Ohh ik ben benieuwd! Ik vind de gewone kaasmosterd super lekker, heb nog nooit vegan kaas op maar ik vind johma’s andere vegan salades erg geslaagd tot nu toe dus wellicht is deze met vegan kaas ook lekker.
“Vega vulling”
Echt, waarom denken bedrijven dat dat een adequate omschrijving is, dat zou alles kunnen zijn. Ik vind het zo bizar, elke soort vlees moet tot in detail beschreven worden tot op welk stuk dier het is en hoe gesneden en bereid en hoe lang gegaard (ok mss niet op een tosti ) maar als het niet van een dier komt is “vega” ineens voldoende terwijl dat precies NIETS zegt.
Net zo huilen als wanneer in een restaurant de vega optie “pasta met groenten” is.
Je zet toch ook niet op een menukaart “brood met beleg” en dat mensen dan maar moeten raden in welke richting het zit.
Die Little Willies hebben ze toch al es eerder gehad?
Ja ik was hier ook zó verbaasd over. Waarom zou dit merk zich willen verbinden aan Shell? Alles voor 't geld blijkbaar, want principes lijken ze dus niet zo te hebben.
De Rutte tactiek, knuffel ze dood
Prima dat ze de broodjes verkopen, maar samenwerken en reclame maken met Shell vind ik van een andere orde. Oh wat zijn ze bij Shell duurzaam bezig… Nare smaak van greenwashing.
Volgens mij is het doel om alle producten vegan te maken ook losgelaten sinds het is verkocht aan Unilever. Dus dat zal wellicht ook met de omzet te maken hebben.
Ik snap jullie punt hoor, maar idd, deze vegetariër tankt ook wel eens, en zeker op een lange rit ben ik blij dat er ooksteeds meer vega keuzes zijn. Of moet het bij een tankstation alleen vlees of een droog bolletje kaas zijn omdat Shell/tanken nou eenmaal niet duurzaam is en grotere vegamerken zich daar dus niet aan moeten binden?
In het algemeen bij de AH veel “stukjes”