Nieuwe producten in de supermarkt #4

Tsja de mensen die er echt een probleem mee hebben zullen geen geld uitgeven aan eten en drinken in een tankstation. Die nemen zelf hun eten mee. Wie nog een stap verder wil gaan zal helemaal niet moeten autorijden. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Elektrische auto, hoef je nooit naar de Shell :+1:

3 likes

Wat is jouw ding toch dat je elke keer als er iets over Shell gaat, je er meteen bij moet halen dat andere bedrijven met fossiele brandstof niet anders of beter zijn? Er is niemand die dat ooit insinueert?

12 likes

Ik weet niet hoe nieuw die is (misschien terug van weggeweest), maar ik vind deze prima. Het smaakt naar een hele volle chocolademelk (tenminste voller dan dat waterige chocomel) met echt een heel subtiel vleugje van zeezout. Voor mij had het wat meer een koffiesmaak mogen hebben.

6 likes

Oehhh! De popcorn ‘magnum’ ijsjes van de lidl vind ik erg lekker dus ben benieuwd naar deze!

1 like

Die onderste is heeeelllllll erg lekker maar echt 8 euro. Die bovenste heb ik nog niet gehad

3 likes

Heb de Starchaser geproefd. Moest wel wennen aan de smaak want het ijs is dus ook popcorn smaak. Maar vond het wel lekker.

De Magnum Gold Billionaire is niet nieuw btw maar wel echt super lekker. Blijft een van mn favos en vind deze dus ook echt beter dan de bovenste.

4 likes

Die onderste is vanaf maandag 3 voor 10,- bij AH samen met de ben&jerry’s.
Die bovenste verkopen ze niet bij AH geloof ik.

2 likes

Die onderste vind ik door de kaneel zo heftig ofzo qua smaakcombinatie, vind de losse ijsjes lekkerder (heel lekker zelfs!)

1 like

3 voor 10 vind ik weer zo’n KUT aanbieding. Doe dan 2 voor 6.
Moet je 10 euro gaan uitgeven aan 3 bakken ijs die je normaal niet koopt.

6 likes

Ja, vind het ook matig maar het scheelt wel dus als je het wil proberen.

3 likes

Ik heb vandaag de milk salted pretzels geprobeerd en die waren echt heel lekker! Echt een aanrader en er zit 140 gram in. Meer dan die van McVitie’s die ze bij AH verkopen en nu ook in de bonus zijn. Voor wie dit ook lekker lijkt zou ik zeggen: inslaan!

11 likes

Dit is echt mijn crack, ofja die van appie/jumbo. Zijn deze goedkoper?

Ik vind deze dus echt wel veel minder dan die van Mora.

3 likes

18 likes

Haha -30% suiker #healthy

6 likes

Omg stop ik ga dit zo lekker vinden

1 like

Ik hoop echt dat de lente/zomer snacks meer creatief zijn. Het is de laatste tijd zo saai.

5 likes

Iemand deze al geproefd? Zien er heerlijk uit!

14 likes

Ja bij Lidl kost een zakje van 140 gram 1.79 euro en bij AH heb je mcVitie’s met 90 gram voor 1.89 euro. Ik zie dat bij jumbo een zakje van 150 gram 1.90 euro kost.

2 likes