Dit zijn anderen idd, deze vielen bij velen geloof ik niet zo in de smaak😅
Op de verpakking zelf staat altijd de juiste prijs.
Dit komt omdat deze koekjes, carrot cake, saucijzenbroodjes, donuts etc. door het personeel in de winkel wordt ingepakt. Ze leggen vaak verpakkingen met verschillende aantallen in het schap zodat er voor ieder wat wils is. Je mag overigens ook vragen om een ander aantal dan er is ingepakt. Dan maken ze een verpakking open en verpakken ze het opnieuw. Geldt ook voor het brood wat ze bij de bakkerij in de winkel afbakken, als er alleen een hele ligt en je liever een halfje hebt kun je dat ook vragen.
Dit vind ik bij de bakker ook altijd zo bedrieglijk, daar zetten ze vaak een prijs per 100 gram op het kaartje (bij koekjes en chocolade bijvoorbeeld), dan schrik je je een ongeluk als je moet afrekenen
Als je een bedrijf hebt kon je een gratis proefdoos aanvragen las ik🙈
dit! ik heb 4.5 jaar op de broodafdeling van de appie gewerkt en het is echt niet alsof wij die bordjes zo instellen om de klant te pesten of te bedriegen of hun boodschapervaring moeilijk te maken, het is inderdaad puur omdat we ze vaak in verschillende aantallen inpakken zodat mensen zelf de afweging kunnen maken of ze 2 kokosmakronen willen of toch 1, of omdat je soms producten laat vallen of dat ze kapot zijn, en je dan met een pakje zit waar minder in zitten…
Heb deze net meegenomen, ga ze vanavond proberen!
Lekker weer “glutenvrij” er op gezet, alsof ze een special snowflake zijn
Elke fudge is glutenvrij
Ik snap het wel, gezien de ‘cake’ in de naam
Edit: nvm het staat ook op hun andere verpakkingen
Heb deze laatst gehad, was niet onder de indruk
Smaakt naar normale fudge maar ziet er wel gezellig uit
Oke inmiddels niet zo nieuw meer maar nu eindelijk geprobeerd
Deze was heeerlijk, echt romige chocolade😍 Alleen de toevoeging van zeezout mag wat mij betreft achterwege gelaten worden, die nasmaak bleef wat hangen
Uit de opruimbak gehaald… Bij de eerste happen dacht ik goede structuur, daarna kwam de zure smaak steeds meer naar boven en werd ik er zelfs een beetje misselijk van🤢 maar ik weet ook niet hoe “echt” stoofvlees hoort te smaken
Zo grappig, ik vond die chocola veel te zoet en helemaal niet zout. Of lekker
Niet helemaal nieuw, maar WOW goor! Ik hou van sour cream en jalapeno en vind de bites met zout en peper ook lekker. Maar wat hier is gebeurd snap ik niet, ging echt bijna over mn gier joh.
Ik had zojuist een red velvet croissantjes van de Jumbo. Smaakt uiteraard niet naar red velvet en croissantwaardig was het ook niet.
Een ster omdat ik het nog wel naar binnen gewerkt kreeg.
Heb ze gekocht en ze smaken precies naar dit:
Op zich lekker voor een keer, maar zou het niet opnieuw kopen.
Echt he! Exact gewoon.