Er staat 75 cent per stuk? Lijkt me toch prima.
Maar er staat ook: 1 stuk. Op de foto zie ik duidelijk meer stuks in de verpakking.
Edit; ik twijfel of ik meer in de verpakking zie hahaha
Maar het is een verpakking met meerdere erin…dan kan je ze toch niet los kopen?
Dus dan reken je 2x 75 cent?
Het is niet zo moeilijk hoor haha.
Nou sorry maar dan zet je gewoon het totaalbedrag op t kaartje whaha.
Ik denk dat ze ze wel los kunnen verkopen maar dat ze nu gewoon per 2 (?) zitten. Jumbo hier doet vaak ook alles per 2 terwijl het ook prima per stuk kan want ook vaak genoeg gezien bij Jumbo’s en dag later kan ik dan ineens wel 1 verse stroopwafel ofzo kopen.
Ik kan me hier niks van herinneren. Zou ook niet weten waarom deze koekjes erger zouden zijn dan normale diepvries koeken die ze afbakken in de supermarkt, behalve dat er stukjes M&M en Twix in verwerkt zijn.
Bedoel je niet die belachelijk dikke koeken die je ook vaak op Instagram ziet?
Ik denk ook helemaal niet dat ze erger zijn hoor! Het zijn gewoon koekjes.
Maar ik kan me herinneren dat er een soort ‘buzz’ omheen was, soms heb je dat ineens met producten. Is gewoon een soort massahysterie.
Ik ben hierdoor een keer zo in de war geweest. De prijs van bijvoorbeeld carrot cakejes van de broodafdeling is ook per stuk, maar vervolgens gooien ze er 3 of 4 in een bakje en is het opeens veel duurder. Was toen zo in de war bij de kassa. Er stond toch 1,25?? Waarom is het nu opeens bijna 4 euro?? Maar daarom dus.
Ik denk dat je andere koekjes in je hoofd hebt want dit zijn echt gewoon standaard afbakkoekjes die ze bij de Tesco hadden. Was in feite niks bijzonders? Of dat heb ik dan niet meegekregen.
Als er 75 cent op de verpakking zou staan is het verwarrend maar als je een beetje het kaartje leest staat er gewoon per stuk. Anyways ik vind 75 cent nog redelijk goedkoop, volgens mij betaal je bij de Jumbo voor een normale “verse” chocolate chip cookie 1 euro ofzo.
Edit: De rocky road er naast staat ook per stuk op het prijskaartje. Volgens mij doet AH dit gewoon standaard en moet je zelf even nadenken wat 2 of 3x 75 cent is.
Ja ik weet welke het zijn, het is ook verder niet belangrijk of zo. Ik vond het gewoon grappig om er hier ineens een plaatje van te zien.
Vroeger (wel al heel lang geleden, begin jaren 90) ging er ook ineens zo’n gerucht dat je van die klikklak armbanden dood kon gaan en dat ze daarom verboden werden. Geen idee hoe je hierdoor zou moeten sterven trouwens??
Niet alle verpakkingen bevatten dezelfde hoeveelheid, daarom staat op het prijskaartje de prijs per stuk. Als er op de verpakking zelf nog een sticker zit, zal daar wel de goede prijs op staan denk ik.
Ik heb die M&M koekjes laatst gegeten, zaten wel in een andere verpakking toen.
Vond ze wel lekker, alleen een beetje taai (maar dat kan ook de bedoeling zijn natuurlijk) 7,5/10
Vind dat echt manipulatief, zou niet moeten mogen.
Maar mensen kunnen toch zelf ook een beetje nadenken en lezen.
Ik heb geen zin om tijdens het boodschappen zelf te moeten berekenen wat ik kwijt ben voor een product, het is toch compleet normaal en logisch om het bedrag wat je bij de kassa betaald op het kaartje te zetten? Je gaat bij een pak biscuitjes toch ook niet “5 cent per stuk” neerzetten. Het slaat gewoon nergens op.
Maar op de vers afdeling gebeurt dit toch vaker? Bijvoorbeeld saucijzenbroodjes zijn soms per 1 of 2 verpakt. De stuks prijs staat op het prijskaartje bij het schap en de totaal prijs als je meerdere neemt staat op de verpakking. En stel er ligt een verpakking van 2 stuks maar je wilt er maar 1 kan je ook gewoon vragen bij de bakkerij of ze ze willen splitsen en dan krijg je er eentje. Ik vind dit niet zo raar, dit is altijd al zo geweest dus je kan als klant zijn toch ook gewoon even kijken naar wat je pakt?
Bij groente en fruit staat de prijs ook vaak per kg terwijl je zelden precies een kilo koopt. Ik vind het niet heel vreemd, ze verkopen die koekjes gewoon in verpakkingen met afwisselende hoeveelheden en dit is een makkelijk oplossing om niet 4 bordjes per product neer te hoeven zetten.