Zijn die niet bijna altijd vega? of zijn dat alleen bamischijven?
Ik zag AH eigen merk Bugles liggen. Ze heten Hoorntjes en daarom kon ik ze niet gelijk meenemen. Volgende keer dat ik trek heb in Bugels ga ik ze eens proberen.
Ja sorry, ik vond het een stomme naam haha. En aangezien ik al 20 zakken chips heb liggen, niet aantrekkelijk genoeg om gelijk mee te nemen.

Waar komt toch die drang vandaan bij producenten van vegetarische producten om ze een zogenaamd grappige naam te geven? Echt om te janken, sommige producten worden gewoon serieus minder lekker omdat ze zo’n stomme of ranzige naam hebben
Oh haha maar na even wennen kun je het wel aan?
Ik snap het helemaal 
Ok.
Ik meende het echt gewoon serieus hoor, sorry als het raar over komt
Ik heb die oranje zak met sweet chilli smaak afgelopen weekend geproefd. Wel lekker, maar niet te vergelijken met bugles. Maar deze zijn wel vegan, dus dat is positief
Alleen het idee is dat je ze vult, maar de helft heeft gewoon geen gat. Dus dan moet je maar dippen
Haha oké, voelde me haast schuldig dat ik aan het hoornshamen was.
Haha nee ik vind het juist wel herkenbaar.
Omdat de vlees lobby anders boos wordt. Tere zieltjes die vlees eters. Straks pakken ze nog de verkeerde burger
Ik snap je hoor. Ik heb ook vaak geen zin om een product te kopen als het een stomme naam heeft. Gewoon irrationele irritatie, terwijl het me best lekker kan lijken.
Hoorntjes is ook een belachelijke naam voor chips. Klinkt op geen enkele manier aantrekkelijk.
Haha ja zoiets dacht ik al maar hoeveel duidelijker kan het worden dan VEGETARISCHE burger of VEGETARICHE schnitzel? Juist die stomme woordgrapjes maken het ingewikkeld toch 
Vind het gewoon gemeen dat we al in een maatschappij leven die stomme namen geeft aan eten (Nee Nicolette, ik ben Shakie Pancakie nog niet vergeten
) en dat je dan probeert iets goed te doen voor de wereld en je dan nog extra gestraft wordt met nóg meer stomme etensnamen
Totaal oneerlijk. Nu ga ik maar een zak Hoorntjes wegeten.
Review plz
Ali B is gekoppeld aan het product! Vandaar de naam
Als alle vleesvervangende producten er zo uit zouden zien als die tonijn inclusief prijskaartje, dan zou ik de kans vrij groot achten dat ik een plantaardiger bestaan gauw achter mij zou laten. Maar sowieso vind ik veel producten van dat merk ruk.
Bij de Kruidvat, Action, Normal zijn ze in ieder geval te vinden.
Ja, dat is de mocro flavour. Maar kijk naar het verschil tussen naam op het pakje en wat er naast staat van de AH. Het is geen ‘leipe mocrocflever’.