Ik denk ongeveer zo want dat was ook toffee met chocolade toch
Ik dacht meer: negerzoenen en zigeunerschnitzel is niet oké maar dit wel
Welke stagiair heeft hier de productnaam zitten typen?
Leipe mocroflever verses Like Mocro Flavour
Die zijn toch al keihard van zichzelf
In combinatie met de berichten hierboven over de benaming van vleesvervangers moest ik toch even lachen om mijn beeldenken bij jouw rouw eten van toffeerepen
Ik heb nog nooit een Curly Wurly gegeten, ik vind ze ook nooit ergens.
Ik wil het ook ervaren. Bevroren of gesmolten in een hete auto…I need to know.
Ik vind ze echt niks aan, plakspul wat je een uur later nog tussen je kiezen hebt zitten
Klinkt in ieder geval herkenbaar
OMG het wordt echt steeds beter. Ik ga actief op zoek deze week.
Vega nasischijven vind ik geweldig klinken!
Zijn die niet bijna altijd vega? of zijn dat alleen bamischijven?
Ik zag AH eigen merk Bugles liggen. Ze heten Hoorntjes en daarom kon ik ze niet gelijk meenemen. Volgende keer dat ik trek heb in Bugels ga ik ze eens proberen.
Ja sorry, ik vond het een stomme naam haha. En aangezien ik al 20 zakken chips heb liggen, niet aantrekkelijk genoeg om gelijk mee te nemen.
Waar komt toch die drang vandaan bij producenten van vegetarische producten om ze een zogenaamd grappige naam te geven? Echt om te janken, sommige producten worden gewoon serieus minder lekker omdat ze zo’n stomme of ranzige naam hebben
Oh haha maar na even wennen kun je het wel aan?
Ik snap het helemaal
Ok.
Ik meende het echt gewoon serieus hoor, sorry als het raar over komt
Ik heb die oranje zak met sweet chilli smaak afgelopen weekend geproefd. Wel lekker, maar niet te vergelijken met bugles. Maar deze zijn wel vegan, dus dat is positief
Alleen het idee is dat je ze vult, maar de helft heeft gewoon geen gat. Dus dan moet je maar dippen