Nieuwe producten in de supermarkt #4

Haha oké, voelde me haast schuldig dat ik aan het hoornshamen was.

10 likes

Haha nee ik vind het juist wel herkenbaar.

3 likes

Omdat de vlees lobby anders boos wordt. Tere zieltjes die vlees eters. Straks pakken ze nog de verkeerde burger

4 likes

Ik snap je hoor. Ik heb ook vaak geen zin om een product te kopen als het een stomme naam heeft. Gewoon irrationele irritatie, terwijl het me best lekker kan lijken.
Hoorntjes is ook een belachelijke naam voor chips. Klinkt op geen enkele manier aantrekkelijk.

1 like

Haha ja zoiets dacht ik al maar hoeveel duidelijker kan het worden dan VEGETARISCHE burger of VEGETARICHE schnitzel? Juist die stomme woordgrapjes maken het ingewikkeld toch :sob:

Vind het gewoon gemeen dat we al in een maatschappij leven die stomme namen geeft aan eten (Nee Nicolette, ik ben Shakie Pancakie nog niet vergeten :angry:) en dat je dan probeert iets goed te doen voor de wereld en je dan nog extra gestraft wordt met nóg meer stomme etensnamen

Totaal oneerlijk. Nu ga ik maar een zak Hoorntjes wegeten.

11 likes

Review plz

1 like

Ali B is gekoppeld aan het product! Vandaar de naam

1 like

Als alle vleesvervangende producten er zo uit zouden zien als die tonijn inclusief prijskaartje, dan zou ik de kans vrij groot achten dat ik een plantaardiger bestaan gauw achter mij zou laten. Maar sowieso vind ik veel producten van dat merk ruk.

1 like

Bij de Kruidvat, Action, Normal zijn ze in ieder geval te vinden.

Ja, dat is de mocro flavour. Maar kijk naar het verschil tussen naam op het pakje en wat er naast staat van de AH. Het is geen ‘leipe mocrocflever’.

1 like

Ik had zo’n hekel aan dit programma, die poppen zijn zo naar :rage:

1 like

Allemaal nieuwe vegan producten bij lidl, hopelijk niet tijdelijk

20 likes

Die prijzen bevallen me heel goed :blush:

2 likes

Ja he? Verpakkingen zijn ook best groot van die yoghurt enzo. En geen vieze naam godzijdank

2 likes

4 likes

Loopt de AH hier niet enorm mee achter?

6 likes

Geen idee eigenlijk :sweat_smile: Kwam het tegen en dacht moet ik ff hier delen haha

1 like

Ik snap niet wat er zo erg is aan hoorntjes? Het is niet echt een gezellige naam ofzo maar het is in elk geval geen soyghurt

13 likes

Ik heb oprecht liever soyghurt.

Noem het dan gewoon Tornado’s ofzo. Ipv een stom verkleinwoord dat niet appetijtelijk klinkt. Mss dat het me ook teveel aan het woord verhoornd doet denken dat ik het niet smakelijk vind.

3 likes