Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ik had zo’n hekel aan dit programma, die poppen zijn zo naar :rage:

1 like

Allemaal nieuwe vegan producten bij lidl, hopelijk niet tijdelijk

20 likes

Die prijzen bevallen me heel goed :blush:

2 likes

Ja he? Verpakkingen zijn ook best groot van die yoghurt enzo. En geen vieze naam godzijdank

2 likes

4 likes

Loopt de AH hier niet enorm mee achter?

6 likes

Geen idee eigenlijk :sweat_smile: Kwam het tegen en dacht moet ik ff hier delen haha

1 like

Ik snap niet wat er zo erg is aan hoorntjes? Het is niet echt een gezellige naam ofzo maar het is in elk geval geen soyghurt

13 likes

Ik heb oprecht liever soyghurt.

Noem het dan gewoon Tornado’s ofzo. Ipv een stom verkleinwoord dat niet appetijtelijk klinkt. Mss dat het me ook teveel aan het woord verhoornd doet denken dat ik het niet smakelijk vind.

3 likes

Maar het zijn toch ook hoorntjes? Vind dit niet zo’n hele rare naam. Ik vind tornado’s juist raarder, beetje kinderlijk.

6 likes

Maar dat kan toch ook haha, gelukkig hoeven we niet allemaal hetzelfde te vinden.

4 likes

Ik dacht dat ah het al verkocht, tenminste in de grotere filialen

1 like

Soms worden producten ook gewoon ff opnieuw geadverteerd, of als het recept verandert is

2 likes

Deze zijn lekker! Maar echte Bugles zijn altijd beter

Oh weet je nu we het toch over product namen hebben, hebben jullie een favoriete product naam? Cadbury verkoopt in de uk een reep no frownie brownie en :sob: dat vind ik zo schattig :sob:
Also de framblij pudding van mona een hele tijd terug. Framblij :sob::heart:

Ik ben gewoon een kleuter

12 likes

Precies waar ik ook aan dacht :joy:

Ik snap echt niet waarom dit erg is. Alsof ik tijdens een serie of film de hele tijd de verpakking ga bekijken (en dan nog stoor ik mij er niet aan).

1 like

Ik moet bijna huilen van de naam pyjamapapje en dat schattige beertje op de voorkant, zo lief

27 likes

Ik denk ook dat je dit veels te serieus neemt. Al kan je trouwens ook niet ontkennen dat verpakkingen op veel mensen wel invloed hebben, anders zou alles in een onherkenbare bruine zak zitten met sticker. Los of het jou boeit of niet.

1 like