Maar het zijn toch ook hoorntjes? Vind dit niet zo’n hele rare naam. Ik vind tornado’s juist raarder, beetje kinderlijk.
Maar dat kan toch ook haha, gelukkig hoeven we niet allemaal hetzelfde te vinden.
Ik dacht dat ah het al verkocht, tenminste in de grotere filialen
Soms worden producten ook gewoon ff opnieuw geadverteerd, of als het recept verandert is
Deze zijn lekker! Maar echte Bugles zijn altijd beter
Oh weet je nu we het toch over product namen hebben, hebben jullie een favoriete product naam? Cadbury verkoopt in de uk een reep no frownie brownie en dat vind ik zo schattig
Also de framblij pudding van mona een hele tijd terug. Framblij
Ik ben gewoon een kleuter
Precies waar ik ook aan dacht
Ik snap echt niet waarom dit erg is. Alsof ik tijdens een serie of film de hele tijd de verpakking ga bekijken (en dan nog stoor ik mij er niet aan).
Ik denk ook dat je dit veels te serieus neemt. Al kan je trouwens ook niet ontkennen dat verpakkingen op veel mensen wel invloed hebben, anders zou alles in een onherkenbare bruine zak zitten met sticker. Los of het jou boeit of niet.
Ik weet eigenlijk niet of dit nou savage naar mij is of dat je het een leuke product naam vind want in beide gevallen zou ik het snappen
Nee ik vind het ontzettend schattig als ik ooit een kind krijg, dan krijgt diegene elke avond een pyjamapapje in pyjama
Pyjamapapje klinkt voor mij gewoon als een strontluier
Ik vind wel dat de jumbo wel even een ander in diest moet nemen op de marketing afdeling voor de benaming van producten, ze kunnen er echt wat van. Gourmetelkaar heeft voor mij ook wel een vrij hoog kotsgehalte😅
Wooow, ik heb Gourmetelkaar echt lang moeten zeggen voor ik het doorhad.
Ik heb iets te veel schandalen van Nestlé gehoord (dankjewel Swindled) dat ik gelijk cynisch hiervan word. Daarnaast dacht ik dat opvolgmelk een grote marketingtruc was. Ik heb geen kinderen dus
Haha ja mijn dochter heeft dit een tijdje gebruikt, enkele maanden of zo, toen ze nog kleiner was. Dat beertje vond ik ook wel ultiem schattig, vooral omdat hij zo slaperig door zijn oogjes wrijft.
Dat laatste klopt ook wel. Voor nummer 1 mogen ze geen reclame maken, maar 2 en hoger wel. En qua samenstelling hebben ze het ook niet nodig. Keuringsdienst van waarde had er ook n keer een item over
Jumbo is echt goed bezig. Zag ook vegan chocolade lava cakejes op de insta van wat eet je dan wel