Nieuwe producten in de supermarkt #4

Maar het zijn toch ook hoorntjes? Vind dit niet zo’n hele rare naam. Ik vind tornado’s juist raarder, beetje kinderlijk.

6 likes

Maar dat kan toch ook haha, gelukkig hoeven we niet allemaal hetzelfde te vinden.

4 likes

Ik dacht dat ah het al verkocht, tenminste in de grotere filialen

1 like

Soms worden producten ook gewoon ff opnieuw geadverteerd, of als het recept verandert is

2 likes

Deze zijn lekker! Maar echte Bugles zijn altijd beter

Oh weet je nu we het toch over product namen hebben, hebben jullie een favoriete product naam? Cadbury verkoopt in de uk een reep no frownie brownie en :sob: dat vind ik zo schattig :sob:
Also de framblij pudding van mona een hele tijd terug. Framblij :sob::heart:

Ik ben gewoon een kleuter

12 likes

Precies waar ik ook aan dacht :joy:

Ik snap echt niet waarom dit erg is. Alsof ik tijdens een serie of film de hele tijd de verpakking ga bekijken (en dan nog stoor ik mij er niet aan).

1 like

Ik moet bijna huilen van de naam pyjamapapje en dat schattige beertje op de voorkant, zo lief

27 likes

Ik denk ook dat je dit veels te serieus neemt. Al kan je trouwens ook niet ontkennen dat verpakkingen op veel mensen wel invloed hebben, anders zou alles in een onherkenbare bruine zak zitten met sticker. Los of het jou boeit of niet.

1 like

Ik weet eigenlijk niet of dit nou savage naar mij is of dat je het een leuke product naam vind want in beide gevallen zou ik het snappen

Nee ik vind het ontzettend schattig :sob: als ik ooit een kind krijg, dan krijgt diegene elke avond een pyjamapapje in pyjama :heart:

8 likes

Pyjamapapje klinkt voor mij gewoon als een strontluier :neutral_face:

5 likes

Ik vind wel dat de jumbo wel even een ander in diest moet nemen op de marketing afdeling voor de benaming van producten, ze kunnen er echt wat van. Gourmetelkaar heeft voor mij ook wel een vrij hoog kotsgehalte😅

4 likes

Wooow, ik heb Gourmetelkaar echt lang moeten zeggen voor ik het doorhad.

1 like

Ik heb iets te veel schandalen van Nestlé gehoord (dankjewel Swindled) dat ik gelijk cynisch hiervan word. Daarnaast dacht ik dat opvolgmelk een grote marketingtruc was. Ik heb geen kinderen dus :woman_shrugging:t2:

1 like

Haha ja mijn dochter heeft dit een tijdje gebruikt, enkele maanden of zo, toen ze nog kleiner was. Dat beertje vond ik ook wel ultiem schattig, vooral omdat hij zo slaperig door zijn oogjes wrijft.

2 likes

Dat laatste klopt ook wel. Voor nummer 1 mogen ze geen reclame maken, maar 2 en hoger wel. En qua samenstelling hebben ze het ook niet nodig. Keuringsdienst van waarde had er ook n keer een item over

Nieuw bij Jumbo:

7 likes

Jumbo is echt goed bezig. Zag ook vegan chocolade lava cakejes op de insta van wat eet je dan wel

2 likes