Nieuwe producten in de supermarkt #4

Maar er is cheesecake :heart: heb die echt gemist

1 like

Dat is waar :heart_eyes: eerste blz waar ik naar bladerde

1 like

Ik wil dat Baileys ijs, maar heb het in de afgelopen jaren nooit gevonden.

1 like

Wat gek hier bij de Lidl’s regelmatig ook met andere actieweken…

1 like

Volgens mij ook nieuw, bij het broodbeleg.
Ja lui maar ik haat pinda’s hakken.
En het is gewoon lekkerder op gerechten dan hele…

9 likes

Omg is dit wat op zo’n goedkope slagroomtaart zit? Nougatine? Of echt saaie pinda

2 likes

Haha nee dit is echt pinda! Nougatine is ook wel te koop bij de groothandel of soms als tijdelijk product bij Aldi (althans vroegah)
Dat is overigens idd vies lekker om gewoon zo te eten haha

Nee het is zegmaar wat er in pindakaas met stukjes noot zit. Het staat ook bij de pindakaas in het schap.

1 like

Weer zo’n nonsens ‘product’. Aan de ene kant van alles vegan aanbieden in het kader van duurzaamheid, en dan producten als pinda’s in 4 stukjes op de markt brengen wat ook allemaal weer verpakt moet worden.

12 likes

Ik ben heel benieuwd naar die salami, maar wat is hij duur!!

4 likes

Ja, mee eens, maar toch #guilty

1 like

Idd wat anders, maar AH verkoopt sinds een paar maanden wel een bakje nougatine bij de bakafdeling.

1 like

1 like

7 likes

Ja same, wil nog steeds graag een lekkere vega variant maar deze is wel flink aan de prijs

Tenzij die heel groot is natuurlijk maar meestal met vega maken ze alles juist heel klein :grimacing:

2 likes

Misschien wel chill op bijvoorbeeld pad thai!

3 likes

Jaaa zo dacht ik ook! Als broodbeleg zal ik het in ieder geval niet gebruiken.

2 likes

Dit zal wel niet nieuw zijn, want het ging uit het assortiment. Had alleen nog nooit eerder ‘Drinking Vinegar’ gezien en snap wel dat het geen doorslaand succes is. Misschien wel leuk om cadeau te doen aan een azijnzeikerd in je omgeving.

afbeelding

13 likes

Azijn om te drinken??? :o_o: :sick:

Okay maar ik hou echt van drinking vinegar haha!

In Koreaanse spa’s drink je dat ook en sindsdien heb ik ook vaak dat ik van die fruitge Oil en Vinegar azijnen met water maak. Het is een beetje kombucha-achtig qua smaak

6 likes