Vind je deze ook een aanrader dan? Ik vind kombucha heel lekker en doe ook wel eens een drupje balsamico door een drankje, maar dit sprak me toch niet echt aan doordat het op basis van appelciderazijn is. Met het idee dat dat gezond is dus. Heb dat wel een keertje geprobeerd toen het zo’n gezondheidstrend was, maar vond dat toen echt niet te drinken.
Ik heb die rode wel eens gehad en die vond ik wel lekker! Weet niet of ik et mensen zou aanraden want niet iedereen houdt van dit soort dingen
@anon76889665 @LazySusan Eindelijk meer mensen die azijn door hun drinken doen! Een familielid van mij heeft een winkel met olijfolie/azijn/pasta etc en wij vinden het allemaal heel normaal, maar vaak vinden mensen het maar gek haha. Vijg/dadel azijn is ook heel erg lekker door prosecco (mochten jullie dat drinken). En inderdaad lekkere fruitige azijnen zoals framboos of mango-passievrucht.
Gisteren meegenomen bij de Appie en ik vind hem erg lekker! Lekker fris en subtiele smaak van framboos.
Is deze zuurder of minder zuur dan de normale?
Klinkt goed ga dat wenst proberen. Heb je nog favoriete merken toevallig?
Dit is echt zo’n product dat mijn vader zou kopen omdat het erop staat, terwijl hij net zo makkelijk andere paddenstoelen had kunnen kopen.
Die ik ken inderdaad en gebruik ik ook graag bij desserts. Door prosecco ga ik dan nog eens proberen. Lijkt me zeker op warme dagen lekker.
Moet zeggen dat mijn eerste zure (tja) reactie ook wel kwam doordat dit het eerste was wat ik tegenkwam op de site. Vind een alchoholische detox cocktail in elk geval wel bijzonder. @anon76889665
Hij is denkelijk wel wat zoetter. Ik vind het zuurtje in appel cider wel lekker dus wellicht kan ik het ook slecht beoordelen.
Valt in dezelfde categorie:
Broer komt bij me: hoe krijg ik dit schoon? Ik : pak maar alvast bont wasmiddel kom er aan. Broer: Dat lan niet we hebben alleen kleur en wit
Ik heb die Zweedse balletjes van de AH vanavond gehad en vond ze tegenvallen. Ze smaken nogal chemisch, zo’n typische vleesvervangerssmaak. Ze waren ook wat klef. Niet echt een aanvulling op de ‘gewone’ vega balletjes. Ik vind die van de Lidl nog steeds de lekkerste.
Oooo die doen me denken aan die toetjes met die hoekjes die je dan in de yoghurt kan doen.
Dit moet ik hebben!
Ze zijn er ook al een tijdje vergelijkbaar bij de AH😊
Oeh thanks voor de tip!
Aardappelconfetti met satésmaak??? Wat is dat voor iets barbaars
Ik vond ze ook tegenvallen, heel stevig/vast oid, echt zware hap. En smaak idd ook echt niet heel lekker. Heb de helft weggegooid
Mijn favo vegaballetjes blijfen de Indische balletjes van Garden Goumet
Ik heb echt geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Patat met satékruiden? Doe mij dan maar gewoon een frietje satésaus😅